Terug naar overzicht
Oh, en hier is onze 2e keuze: http://www.youtube.com/watch?v=12E7OKPj6SY en de 3e:http://www.youtube.com/watch?v=YJ89GcR-gGY
Nummertje 2 is geweldig Maar ik denk inderdaad dat je niet téveel naar de tekst moet luisteren anders heb je alleen maar keuze uit de echt melige liefdesliedjes Veel succes,ik trouw 14 september maar heb ook nog totaal geen idee van openingsdans
Hey SarahDoen wat jullie willen!! Wij nemen ook een liedje dat niet echt positief is maar het is ons liedje en dat vinden wij belangrijk. Ik vind ze alledrie heel mooi maar mijn favoriet gaat naar nummertje 2, toen ik het voor de eerste keer in die versie hoorde, werd ik gek :-)Succes en geniet van je vakantie :-)
Kies dat wat je het liefste hoort, waar je het beste bij voelt. Je gasten zijn er slechts op uit om te feesten, ze zullen de tekst echt 'niet' gaan analyseren.grtz www.discovideo.be
Wij vinden dit ook een heel moeilijke kwestie. De muziek waar we normaal naar luisteren is ook wat alternatiever en vaak een beetje triestig. Voor mij is de tekst van een lied heel belangrijk, en ik zou het moeilijk vinden om een openingsdans te doen over een echt break-up nummer. Maar als ik jullie nummer zo hoor, is het niet direct heel duidelijk dat het over een break-up gaat, tenzij je echt heel goed gaat staan luisteren. Ook voor de Engelstalige gasten zal vooral het refrein wel opvallen, hoor. Dus als je het enkel een probleem vindt voor de gasten, zou ik zeker voor Band of Horses kiezen. Jullie back-up keuzes vind ik anders ook heel geslaagd!
Ik zou voor "I follow rivers" gaan, dat past het beste qua tekst. Het eerste liedje en het laatste vind ik niet echt passend voor een openingsdans. Mijn lievelingsmuziek is ook geen typische "openingsdansmuziek" en daarom kiezen we voor iets dat wel past. Voor mij is de tekst echt belangrijk, het moet over je gevoelens voor je partner gaan en dan vind ik break-upmuziek echt niet kunnen.
PRACHTIGE cover van I follow rivers :-) Staat bij ons op het lijstje voor de kerk!