Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hulp bij etsy aub!!

20-2-2012 11:46:21
Hoi hoi,

zoals vele las ik hier steeds de goede commentaar over etsy.com
Dus ik als nieuwgierig bruidje ben ook is gaan kijken en al verkocht aan sommige dingen.
Maar ik ben ook wel een beetje wantrouwig in online kopen enzo (bij alle site's hoor!)
Het lijkt mij of etsy een soort ebay is, klopt dit?

Koop je dus ook van verschillende winkels, of is het toch rechtstreeks bij etsy?

Misschien staat het er ergens wel tussen, maar ben ni zo'n krak in het engels (spreken vloeiend, lezen... minder vloeiend hihihi)

Dus zijn er hier bruidjes of gommetjes die me even kunnen inlichten (en geruststellen).

Alvast bedankt!

Dikke kus
Sophie

Sophie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 738

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik20-2-2012 11:54:16

Etsy is eigenlijk een soort marktplaats.
Er staan verschillende winkeltjes op die iets bepaald aanbieden.
Deze winkeltjes bestaan eigenlijk alleen op Etsy (webwinkels),en het zijn vaak particulieren die vaak iets bepaald maken of knutselen.
Je bestelt dus bij 1 van die winkeltjes en niet bij Etsy zelf. Etsy is dan ook niet verantwoordelijk voor een goede afhandeling of communicatie.

Als je hier op het forum een szoekt op Etsy, ga je veel links vinden van bij welke winkeltjes bruiden al iets gekocht hebben. Dan ben je toch al zekerder van een goede afloop :-)
Om eerlijk te zijn, heb ik nog niets gehoord dat er oplichters zouden tussen zitten :-)

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik20-2-2012 12:04:06

Het zijn inderdaad verschillende winkeltjes. De bedoeling is wel dat kopers feedback geven, als je een beetje zoekt kun je dus zien of veel mensen al goede ervaringen hebben met die verkoper. Een andere garantie is betalen via PayPal, een systeem dat garanties biedt als het misloopt.

nathalie
19-5-2012
 Meld misbruik20-2-2012 14:14:00

hey!
Let wel op van uit welk land je koopt. Ik heb onlangs een aantal zaken uit Amerika gekocht (niet van Etsy) en opeens bleef mijn pakketje maar weg en het bleek bij de douane te liggen. Het was nog eens de helft van de prijs die ik betaalde aan het pakket die ik moest opleggen (verzendkosten niet meegerekend) voor invoertaksen!
De service op zich was goed maar hou er gewoon rekening mee voor je budget! Want dat was toch wel even een tegenvaller!

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik20-2-2012 15:22:47

Hey Nathalie,

Gewoon een vraagje: hoe ben je te weten gekomen dat je pakje daar lag? Zelf opgezocht of werd je verwittigd? Ben nl van plan om mijn vilten bruidsboeket via etsy uit Amerika te bestellen...

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik20-2-2012 22:14:07

Ik heb hetzelfde gehad (niet met Etsy, maar met een groot pakje van LuLu's, grotere pakketjes blijven langer liggen). Toen ik na drie weken nog niets van mijn zending had gehoord heb ik via USPS mijn tracking number ingegeven en kwma ik te weten dat het daar lag. Ik heb gemaild naar klantendienst@taxipost.be en zij gaan het nu hopelijk uitklaren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...