Terug naar overzicht
Van waar ben je?
Mijn vriend zijn vader trouwt volgende maand en zij willen ook schieten (de schieting is in Oevel). en ook wij geraken niet aan kruid, desnoods zal het schieten worden met bommetjes :-) !!
Mijn schoonouders verkopen kruid voor de schietingen, dit is in Ardooie West-Vlaanderen...groetjes!
@ Ellen, bedankt voor de reactie! @ Lien: wij trouwen in Herenthout. Misschien kunnen we iets afspreken met uw vriend zijn vader zodat we niet beiden naar het verre West-Vlaanderen moeten rijden?
Hallo EllenWij zijn van West-Vlaanderen, van Harelbeke en onze schieting gaat ook nog door. Waar in Ardooie is dat juist?Groetjes
Hey anders zend gerust een mailtje naar mij dan zend ik de gegevens door: ellen.devisch@gmail.com hier mag je geen reclame maken zeker? groetjes!
http://www.handelsgids.be/ardooie/slotenmaker-ijzerwaren-boudewijn/Hier toch even de link :-) dit is geen rechtstreekse reclame dan :-) Hier kan je alle gegevens zien, adres enzo en naam van de winkel...groetjes!
Ilse, ik ga eens navragen bij mijn vriend wat ze nu van plan zijn, en ik laat iets weten !!
Hier ben ik weer, ze hadden hier het idee van het schieten gewoon opgeborgen en waren van zin om gewoon wat rond de vuurkorf te keuvelen.Nu hebben ze op het laatste nippertje toch nog iemand gevonden die nog kruid had, maar ik ken die persoon niet dus ik weet niet van waar die dit heeft !!