TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Leontine
3-6-2011
|
20-2-2012 14:15:21
Drie maanden op voorhand kijken voor een jurk is inderdaad vrij krap! Misschien dat er zaken zijn die dit nog wel kunnen leveren dan, maar hou er dan wel rekening mee dat niet alle modellen meer besteld kunnen worden. Er zijn namelijk genoeg merken waar soms zelfs een half jaar van te voren besteld moet worden. Als je echt rekening wilt houden met een zwangerschap zal je inderdaad een model moeten uitkiezen die hierop aan te passen is. Gewoon een afspraak maken in een zaak en je situatie voorleggen. Zij hebben het meeste ervaring met zulk soort zaken.
|
|
Wendy
1-12-2012
|
20-2-2012 14:48:43
Dit ga ik even mee opvolgen, want wij zijn ook volop met onze kinderwens. En uitstellen zie ik ook helemaal niet zitten
|
|
katia
1-9-2012
|
20-2-2012 15:01:37
Het is me wat Ik ben eigenlijk even aan het rondsurfen en besef dat ik in gang moet schieten, ook voor fotograaf, DJ... Bijkomend probleemje voor de trouwjurk: mijn moeder wil mee gaan kijken (het is haar kado aan ons) maar onze kinderwens willen we stil houden
|
|
Els
27-1-2012
|
20-2-2012 15:10:28
Hey, ik denk dat het echt afhangt van de zaak waar je gaat, wij beslisten kort na de geboorte van onze dochter om te trouwen tijdens haar doopviering, en hebben alles op 3.5 maand geregeld mijn kleed was punt 1 op de to do list maar geen enkel probleem ik had het bij de eerste zaak gevonden en had het al na een week, best even bellen met een aantal zaken van je keuze om te horen wat de besteltijden zijn dan weet je het meteen en even zeggen dat de babyplannen geheim zijn ;-) veel succes groetjes van een mama van 3 prachtige kids :-)
|
|
Sarah
18-5-2012
|
20-2-2012 15:17:26
Hey,
Wij gingen normaalgezien wachten tot na de trouw, maar zijn ondertussen ook al aan het proberen voor een kindje. Mijn jurk is van stretchkant (van het merk Olvi's), moest het dus snel gebeuren dan past een klein beginnend buikje er nog mooi in ;) Maar idd ook gewoon informeren bij de bruidswinkels, zij weten hier zeker raad mee!
|
|
Carrie
13-9-2013
|
20-2-2012 15:38:02
Misschien kan je een afspraak maken in een winkel en hun al telefonisch doorgeven wat 'het probleem' is, maw dat je daartegen misschien zwanger bent, maar dat j emama dat niet mag weten. Zo kan de verkoopster er op letten alleen geschikte modellen te nemen. tip : jurken met een empire-lijn zijn meestal ideaal voor een buikje. en deze kan je natuurlijk ook zo dragen zonder zwanger te zijn :-) vb
|
|
An
29-6-2012
|
20-2-2012 16:18:55
Hey
Wij trouwen op 29 juni en zijn net 3 maand zwanger, we wisten het net voor ik ging kijken voor een trouwjurk, (het tweede weekend van januari) alles is aanpasbaar, en ik ben vrij tenger; 1.63 en 52 kilo, de dame in de bruidswinkel heeft me perfect bijgestaan en meteen men droomjurk (heel nauwaansluitend overtrokken met kant) enkele maten groter besteld. Ik moet voor men eerste pas eind mei gaan en dan nog enkele dagen voor de trouw zelf...
vele groetjes en veel succes met je kinderwens
|
|
Anika
29-9-2012
|
20-2-2012 16:55:25
Wij trouwen ook in september, ik zou volgende week vrijdag moeten bevallen. Ik heb dus ook nog niet naar een trouwjurk kunnen kijken. Ik zou dan ook terug graag mijn maatje 36/38 terug willen en dacht ook in juni voor een kleed te gaan. Op de trouwbeurs en andere hoorde ik van iedereen dat dit vrij laat was. Ik zou ook gewoon de situatie uitleggen voordat je naar de winkel gaat om een kleed uit te zoeken. Het model dat Carrie zegt is inderdaad goed voor een buikje. Veel succes met al de plannen
grts Ani
|
|
Stefanie
15-9-2012
|
20-2-2012 18:35:55
Hallo! Wij trouwen eveneens in september en bevalling is eind juni. Ik ging zowiezo al niet voor een traditioneel trouwkleed gaan, maar wel een 'gewoon' chic lang kleed. Ik heb enkele weken na onze verloving (begin oktober 2011) "mijn" jurk zien hangen en heb die dan ook direct gekocht. Er was toen afgesproken om het kleed daar nog te laten hangen omdat het toch nog moet ingekort worden en ik zo nog rustig te tijd heb om schoenen, lingerie, ... te zoeken. Enkele weken later is dan gebleken dat ik zwanger was. Ben dit onmiddellijk gaan zeggen in de winkel, maar mijn kleed is ook ietwat stretchy dus zagen ze er nog niet direct een probleem in. Hangt er natuurlijk van af hoeveel kg je bijkomt... Ik ben momenteel 22 weken ver (ietsie over de helft) en ben momenteel (nog maar) 1.5-2kg bijgekomen. Ik hoop dat het totaal aantal kilo's nog zal meevallen, maar zowiezo zal ik na de bevalling streng op mijn voeding moeten letten. Ik ben begin vorig jaar 14kg afgevallen (via WeightWatchers), dus ik blijf positief en denk dat ik wel in mijn gekochte kleed zal passen. Dus kies misschien voor de zekerheid een makkelijk aanpasbare jurk. Want stel dat je deze maand zwanger wordt, dan ben je in september al 5-6 maand ver en is er al een behoorlijke buik Die empire-jurken zijn dan volgens mij een ook een betere en veiligere keuze.
|
|
katia
1-9-2012
|
22-2-2012 13:43:01
Hey allemaal, wat leuk dat jullie zoveel tips komen geven!! Ik voel mij toch al minder alleen met m'n vraag Die empire snit is inderdaad wel mooi voor een buikje, maar ik vind het minder mooi zonder buikje Ik ben voorlopig gezegend met een lijntje dat gezien mag worden en dan wil ik het niet wegsteken moest de zwangerschap wat op zich laten wachten Inderdaad, de winkel best op voorhand opbellen, dan hoop ik dat ze subtiel kan aangeven welke jurken echt niet zouden kunnen aangepast worden
|
|
sarah
24-8-2012
|
22-2-2012 15:02:24
Ik ben er gewoon voor gegaan...wij zijn ook al bezig om zwanger te worden. Wasook n tijdje in twijfel of we al n datum zouden plannen of wachten tot we zwanger waren en dan pas kijken wanneer we zouden trouwen! Maar zo kun je blijven uitstellen he, wie weet hoelang duurt het eer je zwanger raakt en zo kun je blijven je trouw uitstellen....en ook voor mijn kleed ben ik al lang gaan kijken. Tegenwoordig zijn ze dat wel al gewoon in winkels...het "risico" op een zwangerschap :-) ik moet eind april, begin mei even laten wetenof ik al dan niet zwanger ben :-) wij trouwen 24 augustuts
|
|
Kelly
4-8-2012
|
12-3-2012 13:19:38
Hoi,
Wij trouwen 4 augustus en ben nu 36 weken zwanger, mijn jurk heb ik eind oktober besteld.
Dat was ook vrij moeilijk omdat je natuurlijk niet weet hoeveel je gaat bijkomen, waar je gaat bijkomen (enkel buik, hele lichaam, ...) en hoe snel de kilo's er terug afgaan na de bevalling...
Heb een maatje groter laten bestellen als ik toen had, dit kan altijd nog ingenomen worden...
Je weet natuurlijk niet hoe snel je zwanger gaat zijn, onze trouwdatum stond ook al vast voor we zwanger werden...
Ik zou gewoon eens navragen bij de verschillende winkels welke de leveringstermijn van de jurken zijn, zo weet je ook wat wel en niet kan.
Veel succes ermee!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|