Terug naar overzicht
En van waar zijn jullie Tom?
regio Gent Nancy
Ik vind het een super idee! Ware het niet dat ik echter geen vertrouwen heb in mijn eigen "film-capaciteiten" ;-).Maar allesinds veel succes met de zoektocht!Groetjes,Evelien.
Vind het een super idee! Als er iemand is regio Genk (Limburg) die dit ziet zitten laat het mij maar weten. Groetjes
dank je evelien en carolinereactie nog altijd welkom!!!Groetjes
Hey! Goed idee zeg!Zelf hebben we al een videograaf en zijn we zelf niet zo'n videografen.Maar misschien zijn er nog zo'n dingen die gedeeld kunnen worden.Denk maar aan elkaars vervoer regelen of zo.Of voor de bloemschikkers: bloemstukjes voor elkaar maken.Heel budget vriendelijk toch.Veel succes.Cindy
HeyKijk zeker eens naar onze site www.stylemepretty.be Wij werken in heel de Benelux aan democratische prijzen.Heb je vragen aarzel niet ze te stellen!GroetjesBianca
Hmmmm, ik ben van regio Gent, zou ook super graag hebben dat onze trouw wordt gefilmd, maar het budget laat dit niet meer toe... Zou dus een oplossing kunnen zijn... Ikzelf ben echter zelf geen professionele videograaf, dus voor het filmen van jullie huwelijk zou dit ook amateuristisch zijn...Jullie hebben misschien wel ervaring?Mijn trouw is al binnen 3 weken!