Terug naar overzicht
Hallo cindy,Ik heb geen ervaring met het waterfront maar ik ben de zaal wel gaan bezichtigen.De tuin was heel romantisch vlak aan de Schelde, er was ook een zwemvijver en een kampvuurkring.De zaal zelf was mooi maar heeft wel nog wat aankleding nodig. Veel groetjes Sanne
Hallo,wij trouwen binnenkort en hadden interesse in Waterfront. Hierbij mijn ervaring tot nu toe, om een beeld te kunnen vormen:We mailden voor meer info met vermelding datum, waarop we zeer snel uitgebreide info kregen over de verschillende mogelijkheden, de huurprijs van de zaal en gemiddelde kostprijs van drank. Dit wekte verder onze interesse, dus mailden we opnieuw voor een afspraak te plannen en een offerte te krijgen voor catering. Het bleef stil...Na 1 week nam ik zelf telefonisch contact en werd een datum afgesproken, zonder uur (hiervoor gingen we mailen). Datzelfde moment bevestigde ik de afspraak per mail (die 1 week later viel), vroeg of het uur goed was voor hem én vroeg nogmaals een offerte voor het eten. Opnieuw was er geen reactie, evenmin op de herinneringsmail.De avond voor onze afspraak heb ik dan maar opnieuw telefonisch contact opgenomen en werd het uur bevestigd.Bij aankomst was het een 'koele' begroeting, doch niet onvriendelijk. Een korte rondleiding toonde wat mogelijk was (alternatieve, leuke sfeer. Enige minpunt is dat je bij binnenkomst uitkijkt op de wc-cellen.), waarna de eigenaar ons doodleuk meedeelde dat hij op onze aangevraagde dag niet vrij was.Voor ons een ervaring van weinig interesse/betrokkenheid van de eigenaar die niet in staat is om administratie op te volgen of op mails te beantwoorden. Dat hij daarenboven ons 2 weken liet 'wachten' alvorens te laten weten dat het niet kon doorgaan bij hem, vonden we zeker niet aangenaam.Dit is onze ervaring, ik spreek mij niet uit over de feitelijke dag, catering en uiteindelijke organisatie.