Terug naar overzicht
Zeker goed uitkijken! Ik had voor exact dezelfde jurk van hetzelfde merk een prijsverschil van maar liefst 250 euro tussen 2 zaken. Duurste van de 2 was het bruidsparadijs in Merksem. Ik heb besteld bij Jetty in Melsele. Uitkijken is dus de boodschap! Grts, San
er zijn inderdaad soms grote verschillen tussen winkels, maar je moet ook kijken wat je er voor terugkrijgt. de level van retouches inbegrepen in de prijs kan serieus schelen van winkel tot winkel. Op sommige plaatsen is dat zelfs niet eens inbegrepen.
Hey Liesbeth,ik heb een hele zoektocht achter de rug en idd ook meer dan 200 euro verschil gezien voor eenzelfde jurk. Maar : ook een groot verschil mbt de retouches : bij de ene winkel zat dat er volledig in, een ander werkt met een max bedrag, een andere rekent de volledige retouche door (bij 1 bepaald kleedje zou dat meer dan 150 euro geweest zijn). Zo werd het verschil tussen de goedkopere winkel (die veel verder ligt) en de duurdere (vlakbij) in mijn geval veel minder. En retouches kunnen soms behoorlijk oplopen werd me al verteld.Wat zeker interessant kan zijn : speciale voorwaarden bij opendeur : extra korting, waardebon of gratis schoenen....Alles goed navragen dus ....Veel plezier bij het zoeken naar jouw droomjurk! GroetjesEls
Bij mij waren bij beide winkels de retouches inbegrepen. Dus toch nog steeds dat grote verschil...
Ik heb in twee winkels gehoord en de prijs van m'n jurk was dezelfde.. ook de retouches
Bij mij was er ook een groot verschil, bij 1 winkel zelfs bijna het dubbele, heb besteld bij Boutique couture in st- niklaas
Bedankt voor al jullie tips! Die retouches zijn inderdaad wel iets om goed na te vragen. Ga er zeker rekening mee houden.