TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Leontine
3-6-2011
|
21-2-2012 8:50:47
Lees je contract eens na. Als het zo'n uniek stuk is kunnen ze er toch ook geen 2 verkopen, dus wat doet hij dan in de etalage???
|
|
Evelien
1-9-2012
|
21-2-2012 8:52:41
Heyhey,
Ik kan alleen maar beamen wat de bruidswinkel zegt namelijk dat het onmogelijk jouw jurk kan zijn. De jurken die ze in de winkels hebben zijn immers altijd pasmodellen en jouw jurk wordt altijd besteld.
Jouw jurk zal inderdaad een "uniek stuk" zijn als in dat er geen andere jurken in andere collecties zijn met dat model en die kleur behalve die collectie van jurken. Maar ze gaan nooit maar 1 jurk maken hoor, tenzij je ze misschien persoonlijk op maat laat ontwerpen door Nicky Vankets ofzo :-).
Ik zou me dus geen zorgen maken ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Veronique
24-8-2012
|
21-2-2012 9:32:24
Nee, het is geen Nicky Vankets hoor, maar het model dat ik had gekozen kon je niet in een andere kleur krijgen. Ze heeft dan gebeld met de fabrikant en zitten onderhandelen waardoor hij uiteindelijk heeft gezegd het toch in die kleur van mijn keuze te maken. Vandaar dus "uniek". Maar toen we weggingen hoor ik haar nog net zeggen: Ale, je zal het dan zeker nog wel in de etalage zien hangen he! (Dat herinnerde ik me nu net) Toen heb ik daar niet bij stil gestaan, maar toen ik dat kleed zag staan, begon plots mijn molen weer te draaien... En dat iemand het zou zien, heb ik niet zoveel problemen mee, want buiten mijn ma en zus weet niemand hoe het er zal uitzien, maar ik maak me gewoon zorgen dat het zou verkleuren door de zon etc...
|
|
sofie
23-6-2012
|
25-2-2012 8:16:40
Zelfs bij nicky vankets zouden ze nog een nieuwe ontwerpen.. enkel als het pasmodel je daar past, krijg je dat kleed, maar dan krijg je daar ook een korting op. Mijn kleed hangt ook in de etalage.. Maar dat is gewoon het pasmodel.. Die wat in de etalage hangen worden meestal langer gemaakt.. Alle dat vertelde ze toch in mijn winkel.. Ik ben bij Linx geweest in Hasselt! Dus maak je geen zorgen!!! Je trouwkleed zal wel perfect zijn! niet afgeschoten! Ik weet het zeker ;) Succes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|