Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Middagfeest ipv avondfeest?

21-2-2012 10:48:46
Hallo allemaal,

Wij hebben al 2 kinderen. Tegen onze trouw 8 en (bijna) 6j. Nu was ik aan het denken: als ik nu eens geen echt avondfeest geef, maar een feest in de namiddag? Dan kunnen de kids er ook optimaal van genieten, en kunnen we misschien ook een uurtje "kinderdisco" ofzo doen. We waren sowieso van plan om onze fotoshoot (dus de foto's van het bruidskoppel apart bedoel ik) op een andere dag te doen. Daar moet ik dus geen tijd voor uitrekken.
Als we een avondfeest doen, zou het zonder kinderen zijn.

Maar zou dat even leuk zijn als een dansfeest 's avonds?
Wat denken jullie dat de voor- en nadelen zijn tegenover een avondfeest?

Tips tips tips?

Katrien
20-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 896

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik21-2-2012 10:50:35

Ik heb daar ook even over getwijfeld maar ben toch voor een avond dansfeest gegaan... Gewoon, ik wil echt dansen op onze dag, en in de namiddag weet ik niet of dat dat plaatje klopt...

Tom
25-8-2012
 Meld misbruik21-2-2012 12:20:55

Hey

Je moet vooral doen wat jullie willen, als jullie een namiddagfeest willen, moeten jullie dit doen!

Groetjes

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik21-2-2012 12:40:21

Ik wil ook perse dansen op ons feest en ik denk dat dat in de namiddag niet hetzelfde is. Maar opdat ons zoontje er ook iets aan heeft, hebben wij op de receptie iedereen met kinderen uitgenodigd (waarvan de meesten ongeveer van dezelfde leeftijd). Een deel van de kinderen kent hij ook goed omdat ze bij hem op school zitten (ik zit in de ouderraad en heb alle leden ervan uitgenodigd op de receptie). Om die kinderen zoet te houden, voorzien we een springkasteel. Er is ook heel de dag een babysit bij om zich met hem bezig te houden als wij even geen tijd hebben. ik moet er wel bijzeggen dat hij babysits gewoon is en dat ook leuk vindt (dan mag hij altijd net iets meer ).
Na de receptie hebben we gewoon avondfeest waarop hij mag blijven tot hij moe is. Dan neemt de babysit hem mee naar het hotel (waar wij ook overnachten) en stopt hem in bed terwijl wij verder feesten.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-2-2012 12:55:39

Hey Katrien.
Onze dochter zal op ons huwelijk 9 zijn en onze zoon dan 5. Wij houden een avondfeest omdat dat voor ons beter voelt. De kindjes vinden het eigenlijk leuk dat ze een hele dag mogen meedoen met de groten. 's Avonds zullen ze gewoon meefeesten tot ze moe zijn. We hebben ook een babysit voorzien die hen in bed kan steken wanneer ze te moe zijn (hotel naast de feestzaal). Het zou voor ons niet hetzelfde aanvoelen moesten we een namiddagfeest doen.
Succes met de keuze

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik22-2-2012 12:05:20

Wij hebben om andere redenen ons feest voornamelijk in de namiddag gegeven ('s avonds nog met een klein groepje) en we vonden dit zeker niet minder gezellig. Maar we wilden sowieso geen dansfeest.

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik22-2-2012 15:06:39

Bedankt voor al die meningen!

@Sanne: zou je het verloop van je dag dan eens kunnen doorgeven?
Eventueel via mail als je dat liever doet (wetrouwen@hotmail.be ). Dan kan ik me er misschien een beter beeld van vormen hoe het dus ook kan.

Groetjes
Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...