Terug naar overzicht
Ik heb daar ook even over getwijfeld maar ben toch voor een avond dansfeest gegaan... Gewoon, ik wil echt dansen op onze dag, en in de namiddag weet ik niet of dat dat plaatje klopt...
HeyJe moet vooral doen wat jullie willen, als jullie een namiddagfeest willen, moeten jullie dit doen!Groetjes
Ik wil ook perse dansen op ons feest en ik denk dat dat in de namiddag niet hetzelfde is. Maar opdat ons zoontje er ook iets aan heeft, hebben wij op de receptie iedereen met kinderen uitgenodigd (waarvan de meesten ongeveer van dezelfde leeftijd). Een deel van de kinderen kent hij ook goed omdat ze bij hem op school zitten (ik zit in de ouderraad en heb alle leden ervan uitgenodigd op de receptie). Om die kinderen zoet te houden, voorzien we een springkasteel. Er is ook heel de dag een babysit bij om zich met hem bezig te houden als wij even geen tijd hebben. ik moet er wel bijzeggen dat hij babysits gewoon is en dat ook leuk vindt (dan mag hij altijd net iets meer ). Na de receptie hebben we gewoon avondfeest waarop hij mag blijven tot hij moe is. Dan neemt de babysit hem mee naar het hotel (waar wij ook overnachten) en stopt hem in bed terwijl wij verder feesten.
Hey Katrien.Onze dochter zal op ons huwelijk 9 zijn en onze zoon dan 5. Wij houden een avondfeest omdat dat voor ons beter voelt. De kindjes vinden het eigenlijk leuk dat ze een hele dag mogen meedoen met de groten. 's Avonds zullen ze gewoon meefeesten tot ze moe zijn. We hebben ook een babysit voorzien die hen in bed kan steken wanneer ze te moe zijn (hotel naast de feestzaal). Het zou voor ons niet hetzelfde aanvoelen moesten we een namiddagfeest doen.Succes met de keuze
Wij hebben om andere redenen ons feest voornamelijk in de namiddag gegeven ('s avonds nog met een klein groepje) en we vonden dit zeker niet minder gezellig. Maar we wilden sowieso geen dansfeest.
Bedankt voor al die meningen!@Sanne: zou je het verloop van je dag dan eens kunnen doorgeven?Eventueel via mail als je dat liever doet (wetrouwen@hotmail.be ). Dan kan ik me er misschien een beter beeld van vormen hoe het dus ook kan.GroetjesKatrien