Terug naar overzicht
Hoi KarineSpannend je eerste pas hé! Bij mij zal dat nog even duren, want ik trouw pas volgend jaar... Ik kijk er al zo naar uit, maar langs de andere kant moet het ook niet te rap gaan... Want dan is het zo rap gepasseerd!Hoe heb jij je uitnodigingen gedaan? Wij zijn ook van plan om ze zelf te maken, in een 3-luikje... We zijn het aan het ontwerpen en het wordt leuk. We gaan dan ook eens op zoek gaan naar mooi papier, maar eerst wil ik een mooie foto van ons en afh. van de kleuren in die foto kiezen we het papier... Misschien zal het sepia worden, met een bruin papier... We zullen nog zien.Veel succes met je eerste pas!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hallo Karine, Ik heb morgen ook mijn eerste pas EN ik trouw ook 16.09!! Onze uitnodigingen zijn ook allemaal verstuurd sinds maandag.Wat ik nog allemaal moet doen? tafelschikking, ceremonie nog wat verder uitwerken,kaars ophalen, ringen ophalen,bloemen er dergelijke,...en waarschijnlijk nog een aantal zaken waar ik nog niet aan gedacht heb! Waar trouw jij? Ik in het Godshuis in Sint- Laureins, groetjes Karen
Hey Karen en Veroniek,Ik trouw in Melsele in de kerk en voor de gemeente op kasteel Cortewalle te Beveren.Onze huwelijkskaars hebben we besteld bij Joka en is al toegekomen. De ceremonie moet ook nog wat verder uitgewerkt worden boekjes ... De ringen zijn pas in september klaar. Ik heb de uitnodigingen in Photoshop gemaakt met een foto van ons op ieder apart op dezelfde locatie en ik sta links boven en mijn toekomstige rechts onder (naar elkaar kijkend) daartussen staat een grote JA in het bordaux en onder ons fot wij trouwen. Het is afgedrukt op ivoorkleurige kaartjes en een kalkpapier errond. (formaat 15 x 15) Voor de avondfeest en receptie zitten er kleine kaartjes in vastgemaakt met een bordeaux blaadje (van bloemschikken) en dan het kaartje van de feestzaal met zo een mini-wasspeldje.Ps: Veroniek, als je graag het voorbeeldje ziet mag je mij je e-mail adres geven en mail ik het eens door.Groetjes en veel succes met de voorbereidingenKarine
Hey Karine,Ik had dat voorbeeldje ook graag gezien want aan uw beschrijving te horen is het wel de moeite!!!Mijn adres : sissi.gevaert@pandora.beAlvast bedankt!!!Groetjes, Sissi
HeyGeniet van je eerste pas. Dat is idd heel leuk. Ik trouw een weekje voor jullie. Het meeste is allemaal gedaan. Binnen twee weken hebben we nog eens een afspraak met dj, ceremoniemeester en fotograaf en gaan we ook eens oefenen in de kerk. Verder nog veel kleine dingen zoals tekstje in gastenboek, geschenkjes lezers mis, geschenk ouders, huwelijkscontract tekenen, tafelindeling, tafelthema's maken. De grote dingen zijn allemaal in orde.GroejtesVicky09.09.06
Hoi Karine,Ik trouw exact 1 jaar na u!Ik had je nog een mailtje gestuurd hoe het met de voorbereidingen al stond.Veel succes en geniet van het passen!Tot mails!!Sarah15-09-2007debacker-vandam@telenet.be
Dag Karine,Wij trouwen pas volgend jaar in mei,maar zouden graag onze uitnodigingen zelf maken. We hebben al een paar ideeën en zouden graag werken met een soort drieluik.Zou je jullie uitnodiging misschien eens willen doorsturen??Verder nog veel succes en geniet nog van de pasbeurten hé.Groetjes Angelique