Terug naar overzicht
Zelfde hier, zijn ook half maatje te groot maar met leertje en zooltje prima, ik heb er trouwens achteraan ook zo een soort gel ingeplakt (vind je bij DI) om te verwijden dat ze zouden uitschuiven... Misschien nog een extra tip?
Vermijden dus :)
Dit heb ik ook gedaan. De maat van mijn schoenen viel iets groter uit, om toch geen te kleine schoenen te kopen, maar een halve maat kleiner besteld. Nog iets te groot, gelpads ingelegd en perfect. Beter zo dan een hele dag met geknelde voeten te zitten :-)groetjes
ik ken de inlegzooltjes en gelpads, maar wat precies bedoelen jullie met "leertjes"? :-)
Bij zijn t grote zooltjes (leertjes) en daarop halve zooltjes :)
carrie: leertjes zijn stukjes leer die je in de hiel van je schoen kan bevestigen. Ze volgen ook de vorm van de schoen mee en maken hem zo effectief kleiner zonder hem dus krapper te maken vooraan. Ze zijn niet duur: je kan ze kopen bij de schoenmaker.Bij de moeder van een vriendin van mij zwellen de voeten altijd heel erg en dat scheelt zelfs meer dan een maat dan maar zij heeft het nu wel heel extreem ik denk niet dat we daar bang voor moeten zijn, maar ik ben toch blij dat de mijne ruim genoeg zijn voor het geval dat :-)