Terug naar overzicht
Hallo Lindsey,Mijn "trouwkleed" komt van Stevens in Torhout.Het komt uit de outletcollectie, maar uit de suitecollectie.In outlet heeft ze de echte trouwkleedjes met een maximumbedrag van €500 en de suitecollectie met een max van €300.Vermits ik toch liever in een kleureke wil trouwen heb ik het mijne gevonden in de suitecollecte (€300), en ze heeft nog van 2 verschillende kleedjes één nieuw gemaakt, het bovenstukje van het ene en de rok van het andere.Zeer lieve dame (Sabrina), tot nu toe ook zeer goeie bediening. Niet gepushet, maar goed geholpen.Ze heeft natuurlijk ook nog de gewone collectie ook hé.De outlet is niet overdreven groot, maar het zou maar net zijn wat je wil hé.Succes!Groetjes,Cindy
Mijn jurk komt van La Sposa outlet in Waregem!Heel vriendelijke dames!De aanpassingen aan de jurk kunnen gedaan worden in La Sposa Roeselare!Mijn jurk is van Jesus Peiro!GroetjesSylvie
Hey mijn jurk komt van Steven in Torhout van de gewone collectie van Ladybird. Ze heeft ons super geholpen! En er is een super goeie service... Ik hab al mijn eerste pas achter de rug, 14 maart mag ik gaan voor mijn 2de pas :-)groetjes en véél succes!!
Mijn kleed komt ook van Outlet in Waregem. Ze zijn er heel vriendelijk en er is ruime keuze voor mooie prijzen :) veel pasplezier
Hier ook supergoede ervaringen met Bruidskledij Steven.Mijn kleed komt ook uit de huidige bruidscollectie (wel gekleurd), maar er hingen toch heel wat mooie kleedjes in de outletafdeling ook herinner ik mij. En Sabrina is inderdaad heel vriendelijk, ik voelde mij meteen op mijn gemak. Ze helpt waar nodig en geeft eerlijk haar mening, maar is zeker niet pusherig. Ik moet nog gaan voor mijn 1e pas, maar heb nu al de indruk dat niets haar teveel is!Laat ons weten hoe het was en wat het geworden is!
heykesvrijdag zijn we dus vol goeie moed naar stevens vertrokkenheb daar een paar kleedjes gepast uit de nieuwe collectie maar vond ni echt mijn ding terwijl er wel wa kleedjes waren dat ik super mooi vonden maar dan enkele details minderdus snamiddags naar de outlet gegaan Daar enkele kleedjes gepast en dan een kleed gevonden dat wel mijn ding was Het is eentje geworden van la sposa In ohlala bruidslingerie gekocht , schoenen had ik al mee dan naar roeselare la sposa gegaan en mocht direct passenalleen hadden ze van te voren mogen zeggen wat de prijs was nl 75euro om een halter en dan nog 2u werk aan 30euroma soit nu wachten op telefoon voor de 2de pas