TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tom
25-8-2012
|
21-2-2012 13:50:06
Ik denk dat jullie best eens vragen aan jullie grootouders wat ze zelf willen, ik kan me inbeelden dat ze het mss leuker vinden van alléén naar het feest te komen maar voor het zelfde geld willen ze juist alles meemaken, als je niet met je grootouders kan spreken kun je mss naar jullie ouders gaan, zij kennen hun ouders tenslotte ook wel hé. Ik denk dat openheid sowieso een oplossing zal brengen!
Groetjes Tom
|
|
jan
12-5-2012
|
21-2-2012 14:06:48
ik vraag ze op zowel receptie als avondfeest maar door de ouderdom en gezondheid denk ik dat ze zelfs niet naar een van beiden kunnen komen.
Je kan ze uitnodigen voor beiden en aan hun de keuze laten?
|
|
Evelien
1-9-2012
|
21-2-2012 14:13:13
Wij vragen ze enkel op het avondfeest maar hierin zit natuurlijk ook een receptie van 1 uur :-). We vonden het nutteloos om ze ook te vragen naar de aparte receptie voor buren, collega's enz omdat ze dan 2 recepties hebben en daar toch niemand van kennen.
Groetjes!
Evelien
|
|
Eline
7-7-2012
|
21-2-2012 14:32:10
We vragen ze voor alles, het is aan hen om te beslissen welke onderdelen van het feest ze het liefst willen meemaken...
|
|
Lieselotte
4-8-2012
|
21-2-2012 14:38:06
Ok bedankt voor jullie mening! ;)
Ik denk dat ik ze misschien toch het beste gewoon vraag voor het avondfeest aangezien daar bij ons ook een receptie in zit van 1 uur, dus is het mssn inderdaad nutteloos van ze op de hoofdreceptie ook te vragen. Ik zal het met hen persoonlijk ook eens overleggen!
|
|
Shibby
3-8-2012
|
21-2-2012 15:07:22
Wij vragen ze voor zowel avondfeest en receptie en waarschijnlijk zullen slechts twee van onze zeven grootouders dit allebei doen. De anderen zullen tussen kerk en avondfeest thuis een beetje gaan rusten.
|
|
Maaike
28-4-2012
|
21-2-2012 15:23:48
Toen mijn broer trouwde; is mijn opa (grootouders waren voor zowel receptie als avondfeest uitgenodigd) - die toen 85 was !! - er tot de allerlaatste bij geweest. Het feest eindigde om 5u; ewel; hij was er bij !! We hebben er nog erg om gelachen hoe lief we dat vonden :) Opa dacht bij zichzelf: het is misschien het enige trouwfeest die ik mag meemaken van de kleinkinderen en dus wou hij er de hele tijd bij zijn. En zie.... 5 jaar later zijn wij aan de beurt en wordt opa 90 en we hopen dat ie ons trouwfeest ook mag meemaken (maar misschien dat 5u nu toch een beetje te lang zal zijn voor hem). We nodigen hem ook uit voor receptie en feest (en zelfs ook voor de fotoshoot een uurtje van te voren). Als ie echt te moe wordt; gaat ie naar huis gebracht worden door mijn ouders ;)
|
|
Caro
1-10-2011
|
21-2-2012 15:39:13
Buiten één grootmoeder van mijn man, waren onze grootmoeders er een hele dag bij. Zij liepen ook mee in de suite met hun partner. Bij ons is dat zowat de traditie. Ik heb hun ook vooraf gevraagd of zij dit wouden of niet. Eén grootmoeder van mijn man zag dat niet zitten en zij is enkel naar het avondfeest gekomen. Zoals hierboven al werd gezegd, denk ik dat het beter is dat je het eens bespreekt met jullie grootouders.
Groetjes
|
|
Katrien
20-4-2013
|
21-2-2012 16:53:29
Wij hebben enkel nog 1 paar grootouders van mijn toekomstige. En ik ga hen laten kiezen. Zodra de volledige dagplanning op punt staat, ga ik het hen doorgeven. En dan kunnen ze zelf zien wanneer ze willen komen. Zijn grootmoeder is bijna 90, zijn grootvader al een stuk in de 90. Dus een hele dag gaat niet mogelijk zijn. Maar ik laat de keuze aan hen.
Katrien
|
|
Elke
13-7-2012
|
21-2-2012 18:53:45
Ik zou hen de keuze laten. Zij kunnen voor zichzelf het beste beslissen of ze receptie en avondfeest nog aankunnen. Bij ons maken ze deel uit van de suite, dus ze zijn er de hele dag sowieso bij. Alhoewel ik over mijn ene oma twijfel. zij is niet meer supergoed te been en beseft het ook allemaal niet meer zo goed.
|
|
Kelly
25-5-2012
|
24-2-2012 13:00:57
Wij hebben nog maar 1 grootmoeder van 85, wordt dag na onze trouw 86 en zij gaat de hélé dag mee.
|
|
Veerle
2-7-2011
|
27-2-2012 15:34:44
Ik zou hen inderdaad de vraag stellen en zien wat ze zelf het liefste willen... Mijn man heeft geen grootouders meer, maar mijn grootvader en twee grootmoeders waren alledrie de volledige dag uitgenodigd, de grootouders langst mijn moeders kant zijn tot het allerlaatste gebleven, omdat ze geen minuut wouden wissen, mijn grootmoeder langst vaders kant was al weg net na't eten omdat ze moe was en dat was voor mij toch een teleurstelling omdat ze zo net niet gebleven is tot met de openingsdans... Bij het huwelijk van mijn beste vriendin was haar grootvader langst vaders kant uitgenodigd op de receptie, omdat hij dat anders niet zo aankunnen, maar haar grootmoeder langst moeders kant was er dan weer de volledige dag bij, dus zo zie je maar dat het niet voor iedereen hetzelfde moet zijn, zolang ze er zich zelf maar goed bij voelen...
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|