Terug naar overzicht
Hoi Sofie,Nog 157 dagen hier :) dus dichtbij!We hebben al veel werk geleverd, het voornaamste is nu nog de bloemen regelen, de misboekjes afdrukken/inbinden en de uitnodigingen nog versturen!Groetjes!!!
Hallo Titia.wanneer versturen jullie de uitnodigingen. We trouwen in de vakantieperiode, dus had ik gedacht om deze ruim op tijd te versturen. Zou eind april te vroeg zijn?wat denk je.groetjes
Wij hadden net hetzelfde idee en ook omdat het in het bouwverlof valt. Wij gingen ze ook rond april al versturen :)
Daarjuist ook vergeten te zeggen, de bedankingen moeten we ook nog aan starten.
wij geven een foto mee op de avond van het huwelijk, dus ben ik aan het twijfelen of ik nog een bedankje geef. De foto zelf komt ook op 3euro. Zelf vind ik het ook leuk om een foto mee te krijgen op een trouwfeest.
Dat is waar, maar onze fotograaf kan dit niet de avond zelf doen. En ik vind dat altijd jammer als het later wordt opgestuurd. Of nemen jullie een andere foto?
wij trouwen pas om 15uur voor de kerk en de foto's nemen we rond 10uur. S'middags gaat de fotografe vlug langs huis (10min van bij ons thuis) om deze te ontwikkelen.Wij hebben op een andere trouw eens een flesje met jenever gekregen, met daarop een foto van het koppel en k moet zeggen dit staat nog altijd in mijn kast. Volgens mijn vriendin kwam dit op 2,70€. Dus misschien is dit ook wel een leuk idee. Dan hebben de mensen een foto van jullie en een bedankje in 1.
Ook een leuk idee! We zullen er eens dringend over moeten nadenken ;)
Hey,Hier nog een 21 juli bruidje :-)Wij hebben het meeste al geregeld... Enkel nog misboekje,schoenen voor bruid en bruidegom,uitnodigingen laten drukken,bedankjes bestellen,...Wij versturen onze uitnodigingen op 13 mei... Aangezien we dan een babyborrel hebben van mijn schoonbroer kunnen we de meeste al afgeven. En de andere doen we op de post.Groetjes Anneken
hier een bruidje voor 20.07.2012wij hebben ook al heel veel geregeld ,zoals een van de belangrijkste dingen onze feestzaal ligt vast onze fotograaf djmijn droomjurk heb ik ook albruidsschoenen kapper das mijne nonkel hij is kapper de uitnodigingen er zen der zelfs al een deel van rond gedaan,gemeente huis uur en datum ligt vast onze datum voor onze ondertrouw ligt ook al vast das voor in april onze trouw ringen mijn juwelen voor me de trouw da zen zoal de dingen die we gedaan hebben ik wens jullie nog veel plezier met de voorbereidingen grtz nanske