Terug naar overzicht
hallo Nancywij betalen 175€ (regio torhout) en k moet wel zeggen dat het zijn geld waard is.Ik moet alles goed bijhouden (adressen, telefoonnummers, en wie te contacteren bij problemen) en de dag van de trouw regelen zij alles. Aan de hand van het schema dat we samen uitwerken, weet ook de suite wat hen te doen staat en met vragen kunnen ze terecht bij de ceremoniemeester. Ik zou niet twijfelen moest ik jou zijn. groetjes sofie
eerst wou ik ook alles zelf doen ... maar hoe dichter de dag nadert hoe blijer ik wordt dat we toch een ceremoniemeester hebben om de dag te begeleiden, toch hulp hebben van mijn mama en haar nicht, ...
die mensen hebben ook elke week een huwelijk, dus denk ik dat ze ook best weten hoe dit aan te pakken. en mij kennende ga ik wel een stresskieken zijn die dag, dus wil ik gewoon kunnen genieten en weten dat ons huwelijk in goeie handen is.
Iedereen zegt mij toch dat een ceremoniemeester echt belangrijk is en daarom hebben wij ook een. (Wij hebben wel een kerkdienst.) Een ceremoniemeester is geen wedding planner, hé, dus qua decoratie en dergelijke kan je toch nog alles zelf regelen. Het zijn enkel die praktische zaken waar hij voor kijkt: draaiboek opmaken, suite opstellen, timing in de gaten houden, ... Bij ons regelt hij ook het ceremonievervoer.
Valere Peeters, super ceremoniemeester, je kent hem als maître bij mijn restaurant vorig jaar
Wat doet een ceremoniemeester eigenlijk allemaal op zo'n dag? Ik twijfel om misschien mijn neef te vragen. Dat spaart ons toch wel wat geld uit maar ik weet niet zo goed wat een ceremoniemeester doet?
Beste,Als weddingplanner heb ik ook een formule weddingplanner voor één dag.Deze formule omvat opstellen van een draaiboek en professionele begeleiding op de huwelijksdag zelf van het begin tot het einde.Indien u wenst kan deze formule ook nog uitgebreid worden met styling en decoratie van de feestlocatie.Vriendelijke groetenDavywww.allegebeure.be