Terug naar overzicht
hallo,onze ringen samen kosten 1600 euro. allebei 18 karaat witgoud en de mijne is met briljantjes. dat is de prijs voor ringen hoor. Ik heb een geelgouden ring aangehad en die kostte zelfs 2600 euro voor 1 ring (hij was rap terug af zunne )
Hey Inge.Volgens de info die ik al gelezen en gekregen heb, zijn er bij FDO zeker minder dure ringen bij hen te krijgen zonder af te doen van de kwaliteit. Aan de bruidjes op het forum hier om te bevestigen.GroetjesRebecca
Onze ringen kosten 1120 euro. Het zijn witgouden ringen. Die van mijn toekomstige is een redelijk simpele witgouden brede ring, en de mijne is een witgouden ring met 36 briljantjes. Wij hebben ze gekocht bij FDO.
wij hebben ook iets van een 1000 euro betaald voor de twee bij fdo ... met vingerafdruk en alles op en aan dus wel speciaal :)
mmm.. dan denk ik dat ik een dure madam ben :-) maar het voordeel was wel dat we oud goud van mijn oma hebben kunnen laten verwerken. dat scheelt toch al wat...
Dorien, die ringen vind ik ook heel tof met vingerafdruk, dus mss ga ik direkt naar daar. Zijn het brede? Moet je ook een afspraak maken om te gaan?Dank u wel allemaal voor de info, wat is dat hier toch een leuke site. Een mens zit met een vraag en een uurke later al die reacties. Merci.
wij zijn fdo tegen gekomen op een trouwbeurs maar had er door deze site al wel veel van gehoord en de 'vingerafdruk' sprong me meteen in het oog! we hebben dan een afspraak gemaakt in izegem en met de afspraak naar daar gereden. ze lieten er ons heel veel zien zowel met als zonder vingerafdruk, met en zonder steentjes, wit en goud,... we kregen dan echt tijd om te zien en te kiezen... namen we niets was het ook oké! maarja als ik iets in mijn hoofd heb... en mijn vriend vond ze daarbij ook echt fantastisch want anders was het die ring natuurlijk niet geworden. ze hebben ze in verschillende vormen van breedte ... met en zonder steentjes en verschillende vormen van structuur en wij hebben zelf nog een ring gecombineert (ijsstructuur ofzoiets). ze zijn zeer vriendelijk... zeker gaan kijken!
Fdo is zeker de moeite!! Wij heb onze ringen daar ook gekocht!! Super service ;)
Wij hebben gisteren onze trouwringen besteld. Het zijn 18 karaat ringen. Wit gouden ringen met een geelgouden streepje in verwerkt. Mijn ring is zonder steentjes. Beide ringen zijn 4 mm breed. Dat is de prijs hoor voor ringen. Je kan goedkoper gaan maar de juwelier zei ons gisteren dat het aantal karaat dan ook minder is en je best niet onder de 14 karaat gaat want dan is de kwaliteit niet meer goed. Let wel op! De prijzen kunnen ieder moment de hoogte inschieten want het goud is met 35% gestegen. Wacht dus niet te lang om te beslissen.
Hoi Inge,FDO is zeker een aanrader! Je hebt er ringen in alle prijscklassen maar denk wel dat 1000 à 1500 EUR een mooie richtprijs is voor een paar degelijke ringen. Onze ringen waren wel een stuk duurder omdat we allebei brede ringen wouden (ik 1,1 cm breed met veel briljantjes - het is de ring op de foto hieronder - en mijn ventje 1cm breed in mat wit goud - dus breder dan de mannenring hieronder en mat i.p.v. blinkend). Je krijgt ook altijd een mooie korting en als je oud goud kan meebrengen scheelt dat ook enorm in de prijs!Veel succes bij het kiezen!Liefs,Nathalie
Onze ringen kosten samen €300, zelfontworpen door een juwelier. We hadden in totaal 22 gr goud. In mijn ring zitten 2 diamantjes. Hij zei dat we zo weinig moesten betalen omdat we al vrij veel goud zelf hadden. Hij gaat dit nu zelf versmelten en ringen van maken. Hij moet er nog wel iets aan toevoegen voor wit gouden ringen van te maken. GroetjesHadass
Wij hebben ook goud ingewisseld; waardoor we onze ringen aan 120 euro konden krijgen (voor beide). Totaal kostten ze iets van 850 euro. Witgoud; 18 karaat en ik heb ook 1 briljantje in mijn ring.Is van het merk Amici en zijn er erg blij mee ! Wij zijn naar een juwelier geweest en die had heel veel in alle prijsklasses zowat.
Hoeveel een gouden ring kost, ligt erg aan de breedte en de dikte. Ringen onder de 1000 euro zijn mogelijk, als je wel heel dunne, fijne ringen neemt. Wij zijn ringen gaan passen en wilden toch 3mm voor mij en 4mm voor hem, en een dikte van minstens 1,5 mm. Minder dan dat werd te fijntjes voor ons, leek ons ook niet mooi bij het ouder worden. We hebben vergeleken en dit kwam voor 18 karaat overal rond de 1000 euro, ook bij FDO. Uiteindelijk hebben we ze in 14 karaat besteld, met het blote oog is het verschil niet zichtbaar voor leken als wij en dit is nog altijd stevig genoeg. In Amerika is dit zelfs standaard, omdat 18 karaat volgens sommigen te zacht is. Op die manier komen onze ringen ongeveer op 650 euro.
PS. De ringen die wij bekeken hebben, waren allemaal de traditionele, simpele trouwringen zonder diamantjes en andere zaken. Als het een iets creatiever model mag zijn, wordt het natuurlijk direct duurder.
Wij haalden onze ringen ook bij FDO. We betaalden ongeveer 1200 euro voor de twee samen. De mijne met 12 steentjes, die van mijn verloofde simpel. Allebei in witgoud.