Terug naar overzicht
Ghehe, spannend! Het gaat zeker en vast leuk en gezellig worden Dorien, geniet ervan!Hier zijn er ook allerlei mails en smsjes die achter m'n rug worden rondgestuurd. Zelfs het lief kreeg een mail met een vraag en loopt al twee dagen verward rond 'waarom maken vrouwen daar zo'n spel van, ga es gewoon pintjes pakken' ;) Ben echt benieuwd!! Het komt allemaal zo snel dichterbij...
maja wij zijn ook nog wel nooit uit geweest zonder elkaar :)
Spannend! Wij hebben vorige vrijdag onze vrijgezellen gehad, en het was geweldig! We zijn apart geweest, hij met zijn vrienden en ik met mijn vriendinnen. En we mochten op voorhand niks weten van wat ze geregeld hadden. We hadden op voorhand wel goed laten weten aan de organiserende vrienden wat we graag deden en wat we absoluut niet wilden. Ze zijn dan met mijn verloofde gaan karten en bowlen, en de dames hebben zichzelf en mij getrakteerd op een namiddagje in een privésauna. Het was echt wel tof, zo'n dagje onder vriendinnen. En er zijn er hier nog die een vrijgezellen organiseren met koppels hé. Of je kan de mensen laten weten dat jullie wel een activiteit apart willen doen, maar dan later op de avond met de twee groepen samen willen komen om dan met z'n allen verder te gaan.
mja ik betrouw de bevriende koppels wel zene, ze zullen er wel iets leuks van maken! weet alleen niet hoe of wat :)
Ik heb nu zaterdag mijn vrijgezellen! Ook apart (terwijl we anders alles samen doen :-)).Hij gaat eten, carten en wss drinken . Ik ga eten en bowlen. Zal wel eens leuk zijn, meiden onder elkaar!
Hoi,wij wilden eerst ook geen vrijgezellen doen!Maar onze getuigen zijn net als ons feestbeestjes, dus hebben we ze een alternatief geboden.Een feesje, gezamelijk, voor de laatste 100 dagen!We wilden niet appart gaan!Dus gewoon met bevriende koppels lekker eten, bowlen en daarna nog een stapje zetten.Normaal was het voor dit weekend gepland, want vandaag is het nog maar 100 dagen, maar we hebben het een weekendje moeten uitstellen.Speelt geen rol, gewoon fun maken!Have fun!xxxSophie
mja bij ons zouden ze het zelf in elkaar steken ... er was al wat over gezegd van oud op nieuw, ze stelden het zelf voor om het voor ons te doen! en de meiden hebben me gerust gesteld dat de mannen wel ne grote mond hebben van stripsters en ge kent da wel allemaal maar da ze maar klein zijn en dit nooit zouden doen! ...dusja nu vrijdag komen ze eens horen wat we denken en wie we er bij wensen en ... en dan afwachten denk!
Stripsters stripers?? Daar moet dieje van mij nie mee afkomen of ik trouw niet :-)Mij zijn ze ook de hele tijd aan het plagen voor de vrijgezellen daarmee of dat ze een weekend naar Las Vegas gaan of naar walletjes in Amsterdam, zo van die dingen... maar ik weet toch dat dit niet waar is (HOOP IK)...Ik kijk er toch wel naar uit voor de vrijgezellen. Ik weet alleen welke datum ik al had moeten vrijhouden maar voor de rest?! spannend!
Haha, bij ons is het omgekeerd, de vrienden van mijn vriend hebben al zeker 3x samengezeten sinds begin januari voor de "planning" terwijl mijn vriendinnen met moeite al aan iedereen gevraagd hebben welke datum ze best kunnen :pIk vind het stiekem eigelijk zelf een beetje ambetant dat ze zo traag in gang schieten! Maar ik ben er wel zeker van dat het geweldig wordt :)
Jili : mja maar als we paar jaar geleden uit gingen of terrasjes gingen doen kwamen we altijd vrijgezellen tegen ... raar gekleed, opdrachtjes, ... ik ben er eerlijk gezegd allemaal niet zo voor! absoluut niet... ben nogal jaloers :s wij moeten tegen nu vrijdag ieders een lijstje maken van wie we wel mee zouden willen en dan een data doorgeven voor de rest wachten we verder af :) Heidi : ik had in het begin ook echt zo iets van ... oké die en die gaan het voor hem doen maar wie voor mij?! ik had daar misschien wel wat vrees voor waardoor ik niet zo graag een vrijgezellen wou .. ik wil ook niet thuis zitten terwijl hij weet ik veel aan het doen is :)! anders doen we alles samen dus .... maarja nu zijn het twee bevriende koppels die het in elkaar steken en vrijdag zitten we allemaal samen (of misschien even apart dat weet ik zelf niet).
voor mij is't op dit eigenste moment "conclaaf". ik heb van de week mene lijst al moeten doorgeven en de data wanneer ik zeker niet kan. wel technisch probleem ik werk 1 weekend op de 4 maar weet maar een maand van te voren wanneer dat da gaat zijn dus kan dat ni goed doorgeven he...zelf mag ik nix weten wat wanneer en hoe dat er iets gaat gebeuren...
mja zo werk ik in de nacht... en in maart verandert het ook juist + weekend (nachtverpleegkundige voltijds) maarja ik kan nu wel wat uitrekenen op mijn uurrooster voor maart. kan je dat niet vragen aan u baas?
wij hebben geen "gestructureerd" rooster. iedere maand moete wij opgeven wanneer we ni kunne en zo krijge wij onze rooster....
En Dorien, uw liefke trouwt met u e :) en heeft daarvoor gekozen met heel z'n hart! Hij zal echt niet van gedacht veranderen als hij een stripster ziet of een rare opdracht moet doen... Geniet ervan, ik ben ook niet van het 'verzamel 10 handtekeningen op je borsten'-type dat in een Teletubbiepak door de stad wil hobbelen. En de mensen die me kennen ga me dat zeker ook niet aan doen. Bovendien is een vrijgezellen iets wat er bij hoort, voor mij iets wat je moet gedaan hebben als je trouwt. ENJOY!! ;)