Terug naar overzicht
Hey Dorien,ik heb toen ook mijn proefkapsel in de voormiddag laten doen. Gewoon om te zien of het een hele dag bleef zitten.( heb dun haar). Gelukkig gedaan want na 2 uur was mijn haar al uitgezakt. Heb daarom in mijn 2 de proefkapsel mijn haar speels laten opsteken.Veel beter en zo is het ook geworden...Groetjes
Doen ze een sluier meestal niet uit als het avondfeest begint? Zodat deze niet in de weg hangt als je aan het eten bent? Kies dan misschien een kapsel dat zowel met als zonder sluier mooi is, en laat je kapper dit doen met eerst de sluier in, en als je dan naar huis gaat laat je haar de sluier eruit halen. Vraag zeker ook raad aan je kapper, een goede kapper weet wat er mogelijk is met jouw haar en wat minder mooi gaat zijn!Ik zou het ook wel in de voormiddag laten testen als je tijd hebt. Ik had die tijd niet (meer) en heb zelfs mijn definitieve kapsel niet meer kunnen laten testen. Nu, bij mij ging de keuze tussen hetzelfde kapsel, ofwel met mijn krullen (heb een permanent), ofwel met mijn haar uitgebrusht met grove krullen met de stijltang gevormd. Gelukkig heb ik dat tweede laten testen, ook al was het in de vroege avond, want drie uur later waren de grove stijltang-krullen al verdwenen. Het kapsel is ook veel mooier met mijn fijnere krullen, ik heb het zelf geprobeerd. Ik kan het wel niet zo stevig vaststeken als de kapster, en met de krullen erin gaat het nog beter blijven, maar ik heb toch al een goed idee van het eindresultaat.
ja ik heb in het verleden ook permanent laten zetten, zelfs twee keer kort op elkaar en daardoor weet ik zelf ook dat dit moeilijk in te brengen was. maar ik wil toch voor losse krullen gaan en wou het voor het avondfeest wel afdoen zodat ik enkel mijn tiara draag. ik wil er gewoon een hele dag goed uit zien maar ken er zelf helaas te weinig van! achja 29maart proef en 5mei is het zo ver!
Als je tijd hebt zou ik het zeker in de voormiddag laten doen. Dan weet je toch al zeker of het houd zonder sluier.Groetjes,