Terug naar overzicht
Jullie kunnen nu inderdaad aan het aftellen beginnen..geniet er nog van!! En een stralende dag toegewenst
oh amai...wij zitten net onder de 200...(197)dus bij jullie zal het nu wel heel snel beginnen gaan é!!!groetjes en geniet nog van de laatste voorbereidingen!
Hey Sophie! SUPER! Ik ben ook al aan het aftellen naar die 100 op de teller :-) Binnen 28 dagen is het ook zover voor mij!Nu zal het echt snel juni zijn! Dus geniet nog van je voorbereidingen!GroetjesMelissa
100 dagen!!! :) HIER OOK!!!Wij zijn pas beginnen tellen aan 160 dus... het zijn hier al een drukke 60 dagen geweest!
Ah leuk he.En ik kan je verzekeren vanaf dan gaat het snel hoor, maar het is wel leuk. Ondertussen zitten wij aan 72 dagen, de dagen vliegen voorbij. Volgens de checklistbronnen zitten we goed op schema.groetjes en geniet er nog van.Stephanie
Oh amai, zo leuk zeg! Geniet van de laatste 100 dagen en we duimen voor een stralende zon!
hier nog 106 en ik krijg met de dag precies meer en meer zenuwen! man,wat gaat dat geven op de dag zelf?
Tip: koop je een lintmeter (100cm) en knip er elke dag een centimeter af.Leuk hoor!Veel succes nog.hier ook nog 72 dagen. En 't gaat inderdaad plots veel vlugger.@ Saskia, no worries, dat gaat weer verbeteren naarmate je to-do-lijstje inkort.Groetjes,Cindy
@ cindy: heb ik al Hebben we vorig jaar gedaan met voor wanneer we de sleutels van ons huisje kregen, was duidelijk voor de kinderen zo ...Toch bedanktxxx