Terug naar overzicht
Hey Sara! Net als jullie trouwen wij op 30/6Ken het gevoel... hoe dichterbij alles komt... hoe meer twijfels...Ik heb mijn eerste pas nog niet vastgelegd... Ben nog niet gebeld door de bruidswinkel... Nu moet mijn vestje nog op maat worden gemaakt dus hadden we afgesproken dat ik zeker en vast een pas of 2 extra zou nodig hebben... Moet ik me nu zorgen beginnen maken? Ook mijn lingerie is nog niet binnen... Heb al wel men schoenen en men juwelen. Met men proefkapsel wilde ik wachten tot 19/5 of 26/5 omdat ik die datums naar trouwfeesten moet... Is dit te lang wachten? Moet ik vroeger gaan om het kapsel? Spannend allemaal hé!
Hoi Ilse,Ik zou nog niet beginnen te panikeren.. :-) Het komt wel goed.. Ik zou je proefkapsels dan gewoon laten doen.. Ik belde vooraf naar het kapsalon om te vragen of ik gisterenvoormiddag niet kon, dan kon ik alles te samen zien met het kleed. Maar dit kon niet, proefkapsels nemen ze enkel op dinsdag en woensdag het laatste. Dus doen we dit vandaag maar... Nog 4 maanden te gaan... :-)