Terug naar overzicht
Idd even schrikken maar wel goeie service dat ze jullie toch niet zomaar in de steek laten!
Hey Tima,Zeker een schriftelijke bevestiging vragen per brief of mail van de 'nieuwe' prijs...zodat je achteraf niet voor een verrassing komt te staan...Maar goed dat je meteen een oplossing hebt eigenlijk...Wij zijn nog steeds op zoek...hadden normaal 'gratis' vervoer...maar er is ook iets tussen gekomen dus op zoek naar iets anders! En ik wil er ook niet te veel budget aan verspelen...groetjes!
zeker starlimousine? ik heb ook het slechte nieuws gekregen :(
idd serendipity é sandra daarom dat ik nu nog eens extra mail en ook een bevestiging van hun wil hebben
groot gelijk! ge kunt niet zeker genoeg zijn é ;-)!
tis dus van datte é de chryslers zijn al niet meer vrij mijn dag (en ik wilde echt ne chrysler geen lincoln ) en de prijs die in de mails stond was correct maar volgens hun staat in de agenda van 13u tot 17u terwijl het al vanaf 10u dus ipv €100 korting zo het al weer €40 bijleggen zijn en geen chrysler . Nu nog eens proberen te mailen naar het vorig bedrijf met kopie van hun bevestiging van de uren wie weet maar kzal toch al eens beginnenrond mailen om toch nog aan een chrysler te geraken