Terug naar overzicht
Hey Liesbeth. Ik ga in juni naar Cony in Aalter en de eerste contacten verliepen alvast heel goed en vriendelijk! Veel plezier!
Bruidshuis Ellen is zeker de moeite!Ik ben daar geweest, uiteindelijk niets gekocht (enkele twijfelgevallen, maar uiteindelijk niet het kleedje gevonden), maar wel goeie service en heel mooie, ruime collectie.Vriendelijk personeel, niet gejaagd, goeie uitleg, ruime keuze.Je zal daar goed zitten.
Wij hebben onze suitekostuums gekozen bij Cony in (Maria-)Aalter en mijn getuige en m'n schoonzus hebben daar hun suitekleedjes gehaald. Ze hebben er een zeer ruime keuze. Mijn trouwkleed komt van ergens anders, omdat ze daar het merk dat ik wou niet hebben.
Hallo, mijn trouwkleed komt van bruidhuis Ellen uit Oostburg, ze zijn er erg vriendelijk en nemen echt de tijd voor je (dat kan niet in alle winkels gezegd worden).Ze helpen je ook echt en laten je niet aan je lot over.In bruidshuis Cony was het meer van trek je plan vond ik, je mocht zo zelf je jurken uitzoeken en ze hielpen niet echt met te kijken wat bij je paste. Daar had ik wel een dubbel gevoel bij. De kostuums van de mannen voor de suiten komen bij mij wel van Conny en de meesten kochten daar ook hun suitekledij. Kortom beide winkels zijn wel de moeite waard.
hoi hoi,bedankt voor jullie interessante reacties. ik heb vrijdag een afspraak bij boetiek ellen. Morgen bel ik dan naar conny om een afspraak te maken. spannend...
Mijn trouwkleed komt ook van Bruisdhuis Ellen is Oostburg, tot nu toe ben ik er zeer tevreden over.