Terug naar overzicht
Lijkt een goed idee. Ik zou er wel muziek aan vastkoppelen. kies liedjes die ja aan bepaalde dagen herrinert ofzo. Een reportage van toen jullie klein waren tot nu met de belangrijkste gebeurtenissen. Doen!Davine31/03/2006
Een reportage lijkt me wel leuk. Of het voorlezen van een gedicht dat jullie samen geschreven hebben over jullie ontmoetingsverhaal of zo. Zit je in een rolstoel? Dan zijn er wel dansen mogelijk toch he? Of je zou ook je ouders kunnen vragen om rond jullie een soort openingsdans te doen met jullie in het midden, anders zal het dansfeest zelf misschien moeilijk op gang komen.Veel succes en laat eens weten wat het geworden is he.Groetjes, Katrien
HeyDat lijkt me zeker een leuk idee! Een dia-reportage is altijd leuk om te zien, je hebt ineens iedereen zijn aandacht, en dan is het aan de dj om iedereen op de dansvloer te krijgen héVeel succesVicky09.09.06
Zingen zou ook nog kunnen...
Hoi Saskia,Mijn vriendin is twee weken geleden getrouwd. Zij hadden ook een diapresentatie. Ze hadden foto's van beiden van hun baby-jeugd periode en foto's van hun periode vanaf dat ze samenzijn in een powerpointpresentatie gezet met daartussen erg toepasselijke fragmenten uit de Lion King. Het was heel erg mooi!!! Als je dan op het einde van die presentatie de achtergrondmuziek wat harder laat zetten door de dj en vraagt aan je ouders of ze dan beginnen dansen, dan is het dansfeest meteen begonnen!!Groetjes,Sadia