TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nathalie
19-5-2012
|
22-2-2012 14:33:14
hey! mijn kleedje komt van bij lilian claes in Herentals. Ik ben er zeer tevreden van. Ze gaven mij ook een heel goed gevoel in de winkel. Ik ben ook bij cermo concept in Turnhout geweest en hier behandelde ze mij echt niet vriendelijk. Toch lees je ook berichtjes waar het dan weer het omgekeerde was. Het zal dus duidelijk van persoon tot persoon afhangen. Ook welke verkoopster je hebt. Het lijkt me wel dat er meer keuze is bij cermo. In elk geval veel plezier en geniet er van!
|
|
Britt
23-6-2012
|
22-2-2012 17:20:59
Hey, ik heb mijn kleedje van Boetiek Maya in Hemiksem. Ik persoonlijk ben heel tevreden van die verkoopster. Ze zit al denk ik 25 jaar in het vak en ze weet met wat ze bezig is. Ze komt mss een beetje bruter over maar dat valt te zien hoe je er mee omgaat. Zoals ik al zei: ik ben er heel tevreden over. Er komt iem van de winkel mij smorgens aankleden zodat alles goed zit zoals het zou moeten. Je moet het zelf aanvoelen in welke winkel je het beste voelt. Iedereen heeft zijn eigen ervaringen Dus veel succes en geniet van de zoektocht:)
|
|
stef
1-9-2012
|
22-2-2012 18:07:54
hoi, zelf heb ik geen persoonlijke ervaring, maar mijn verloofde heeft haar kleed ook gekocht bij liliane cleas in herentals en is daar zeer tevreden van, enkele dagen geleden is ze langs geweest om haar kleed twee weken vroeger af te halen, en ook dat was geen probleem.
|
|
Pascaline
28-7-2012
|
22-2-2012 19:44:35
Mijn kleed komt van Cermo in Turnhout. Hier ben ik heel tevreden over. Ik had een erg vriendelijke verkoopster, die steeds eerlijk haar mening gaf en me aantoonde waarmee ik wel of niet stond. Ze liet me alles passen wat ik wilde. Er was geen haast. Ik zou er zo weer naartoe gaan.
|
|
sofie
15-8-2023
|
22-2-2012 20:07:59
ik heb mijn kleed bij Farah Love in Zwijndrecht. ik heb daar een pakketje gekocht kleed + verstellingen, schoenen, lingerie, juwelen, kousenband en haarspeldjes voor 1350 euro. ik heb een kleedje gekozen zinder echte "decote" en zonder pareltjes maar wordt simpelweg aangepast op verzoek ook maken ze een halterke waar der geen is ;( t moest ma is afzakke ;-) )
|
|
dorien
5-5-2012
|
22-2-2012 20:13:41
maxims couture in mechelen : zeer vriendelijk, kan passen zonder aankoopverplichting en terug komen wanneer je maar wil
bij cermo in turnhout heb ik dan mijn trouwkleed gevonden... heb er echt veel aan gehad! was vriendelijk, kreeg echt de tijd, ... ! hopelijk blijft alles zo goed verlopen want mijn passen van MIJN kleed moeten nog komen en ben wel wat vermagerd!
|
|
An
8-9-2012
|
22-2-2012 20:53:39
Zelfde verhaal als hierboven: Maxims in Mechelen zeer vriendelijk, behulpzaam,...Jurk gekocht in Cermo Turnhout: grote keuze, behulpzaam,....
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|