Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijk thema "classic Hollywood 50s and 60s" - tips?

22-2-2012 12:51:31
Hallo allemaal!

Op 19 mei is het voor mij eindelijk zo ver, en we zijn dus druk in de voorbereidingen van ons huwelijk, maar het ziet ernaar uit dat het allemaal wel dik in orde zal komen :)

Als thema hebben we "Classic Hollywood 50s and 60s" gekozen, omdat we allebei ongelooflijke filmliefhebbers zijn, en we vinden die periode een geweldige periode om als inspiratie te dienen. De kledij en de uitnodigingen gaan alvast zeker in het thema zijn, de muziek het grootste deel van de avond hopelijk ook.

Toch ben ik nog op zoek naar tips, vooral wat decoratie en cadeautjes voor de gasten betreft. Voor decoratie hadden we al gedacht onze namen zoals de Hollywoodletters in piepschuim uit te snijden en die dan ergens op een tafel te zetten met er spots op gericht. Ook gaan we een film van toen (waarschijnlijk iets als some like it hot) projecteren voor de hele avond, zonder het geluid erbij maar vooral omdat je dan op de achtergrond zo'n beroemde beelden hebt die worden gedraaid, dat is wel leuk dacht ik. Voor de tafeldecoratie hebben we leuke kandelaars gekozen, die ook wel bij het sfeertje passen. Voor de rest zit ik nu een beetje vast. Wat denken jullie dat van subtiele en minder subtiele versieringen leuk die retro sfeer kan geven? En wat zouden leuke cadeautjes zijn om mee te geven aan de gasten?

Ten slotte ben ik ook nog wat op zoek voor mijn eigen accessoires. Ik heb al juwelen (van Les Deux, zeker een aanrader!), maar ik vroeg me af of iemand tips heeft waar ik aan een goedkope prijs een leuke birdcage veil of mooie haarkam kan vinden, of anders leuke korte handschoentjes?

Bedankt!

Sandy

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1258

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik22-2-2012 15:08:28

voor leuke bling bling juwelen kan je eens kijken op http://www.glitzysecrets.com/necklaces.html
of gewone mooie parels?

voor tafeldecoratie denk aan rozen in beige-champagne-tinten, eventueel in zilveren vazen/potjes. en heel veel kaarsen !

als geschenken, misschien iets van mooi verpakte chocolade? geen idee waarom ik dat er bij zie passen :-) of sigaren voor de mannen?

misschien kan je eens googlen op "wedding hollywood glam" ofzo?
op amerikaanse sites ga je wel veel inspiratie opdoen ;-)

Sook
15-9-2012
 Meld misbruik22-2-2012 20:37:07

- Typische "Elvis" wagen mag natuurlijk niet ontbreken :-)

- Jukebox
- Als plaatskaartjes mss iets doen met "hollywood walk of fame sterren"
- Red carpet met fotograaf die van iedereen foto's maakt
- Foto's projecteren van jullie verkleed in Marilyn Monroe + husband
- Ouderwetse micro vr speech

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...