Terug naar overzicht
Hallo Eline, Wij dachten precies hetzelfde! Wij hebben ook een dessertbuffet, maar ik wou nog graag een bruidstaart. Dus wij op zoek, maar wat durven ze daar toch voor te vragen!! Blijkbaar moet alles waar trouw of bruid voor staat in prijs verdriedubbeld worden. Dus ik heb een oproep gedaan op verschillende forums van mensen die als hobby taarten bakken en decoreren en geloof me: je ziet het verschil niet! Zo hebben wij iemand gevonden die pareltjes van taarten maakt. Nu zullen wij toch een mooie en lekkere bruidstaart hebben en er geen financiële kater aan over houden ;-) www.detaartenfee.be www.dekoekjesfee.be www.deleukstetaarten.nl Gewoon een oproepje plaatsen op het forum en er zullen zeker mensen zijn die reageren. Veel succes! Groetjes Kelly
Hey, ik zou eens luisteren bij Julie's house. Groetjes Hanne
Hallo, iemand van mijn werk maakt ook bruidstaarten en allerlei feesttaarten, aan gepast aan de mensen en de gelegenheid. Ik ga haar gegevens eens vragen, ze is van rond het Gentse, ze werkt in het uz in Gent. Anders stuur me uw gegevens en ik geef ze door. Groetjes