Nu Online
Momenteel zijn er 574 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidstaart - regio Gent

22-2-2012 13:08:32
Dag iedereen,
Ik ben op zoek naar een bruidstaart en de prijzen vallen tot nu toe toch wel flink tegen. Ik weet nog niet helemaal zeker of we dit wel gaan doen (we doen ook een dessertenbuffet), maar heeft iemand tips voor betaalbare doch enorm lekkere taart in Gent en omgeving?

Eline
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1332

Kelly
4-4-2012
 Meld misbruik22-2-2012 13:39:59

Hallo Eline, Wij dachten precies hetzelfde! Wij hebben ook een dessertbuffet, maar ik wou nog graag een bruidstaart. Dus wij op zoek, maar wat durven ze daar toch voor te vragen!! Blijkbaar moet alles waar trouw of bruid voor staat in prijs verdriedubbeld worden. Dus ik heb een oproep gedaan op verschillende forums van mensen die als hobby taarten bakken en decoreren en geloof me: je ziet het verschil niet! Zo hebben wij iemand gevonden die pareltjes van taarten maakt. Nu zullen wij toch een mooie en lekkere bruidstaart hebben en er geen financiële kater aan over houden ;-) www.detaartenfee.be www.dekoekjesfee.be www.deleukstetaarten.nl Gewoon een oproepje plaatsen op het forum en er zullen zeker mensen zijn die reageren. Veel succes! Groetjes Kelly

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik22-2-2012 19:15:47

Hey, ik zou eens luisteren bij Julie's house. Groetjes Hanne

natascha
19-4-2012
 Meld misbruik22-2-2012 21:39:31

sylvie
29-6-2012
 Meld misbruik23-2-2012 10:25:33

Hallo, iemand van mijn werk maakt ook bruidstaarten en allerlei feesttaarten, aan gepast aan de mensen en de gelegenheid. Ik ga haar gegevens eens vragen, ze is van rond het Gentse, ze werkt in het uz in Gent. Anders stuur me uw gegevens en ik geef ze door. Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...