Nu Online
Momenteel zijn er 344 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Datum Burgerlijk huwelijk

22-2-2012 13:47:09
Hey,

Juist een mailtje gekregen van onze gemeente dat onze huwelijksdatum en uur reeds vastliggen!
Dit vind ik dus SUPER leuk.
Zoals velen dacht ik dat dit pas kon max 6maand voor de datum maar bij ons kan het dus vroeger.
Ik was al aan het denken hoe ik het zou oplossen mocht het tijdstip niet meer vrij zijn en met alle rampsenario's erbij .
Gelukkig al 1 puntje minder om mij zorgen over te maken en een vinkje bij in mijn to-do lijstje!

Groetjes

Mieke
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 609

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-2-2012 14:24:54

Hey Mieke,

Ik heb vorig jaar in september de datum ook al kunnen vastleggen...een jaar op voorhand dus :-) goed é!
Ik denk dat het vooral in de grotere steden pas 6 maand op voorhand kan...

Nu kan je de rest beginnen plannen é ;-)! Je hebt nog véél tijd :-)!

groetjes!

Lore
18-5-2013
 Meld misbruik22-2-2012 14:31:02

Wij gingen ook begin januari naar het gemeentehuis, met een plan voor de datum al proberen vast te leggen. Moesten wij ook ineens een uur kiezen! En we waren zelfs al niet meer de eersten voor die dag...

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik22-2-2012 14:38:12

Wij konden ook onze datum & uur voordien "reserveren", maar het officiële vastleggen, gebeurt pas bij de huwelijksaangifte (max. 6 maanden op voorhand) bij ons. Ik hoopte op een brief of een mail ter herinnering, maar blijkbaar hebben we die luxe hier in onze gemeente niet.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-2-2012 15:13:57

Fijn. Nu kan je de rest van de planning hier op afstellen! Een grote woohoo!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik22-2-2012 19:07:32

Wij moeten ook 14 maart om 9 uur aant gemeentehuis zijn in Weelde(zeker geen grote stad ) en hopen dat we de eerste zijn zodat ik mijn uur nog kan kiezen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...