Terug naar overzicht
HelloProbeer Le Miroir eens.Zij zijn van Houthalen, maar komen perfect tot Leuven.Mijn schoonzusje heeft daar haar haren eens laten krullen en half opsteken, was mooi...Groetjes
Hey,je moet eens horen bij Graciela van Attrattiva.beZij is in Leuven dus je zal niet veel km vergoeding moete betalen :-)GroetjesTabita
Idd Graciela van Attrativa! Ik heb haar ook geboekt. Make-up en haar is 155 euro (proefsessie inbegrepen).
Hai Katia,Ik heb voor m'n make-up Klaartje Hallet van Wanna-B (http://www.wanna-b.be/over-wanna-b.html). Ze doet ook kapsels, maar daarvoor ga ik bij m'n gewoonlijke kapper.Groetjes!
Hey,Absoluut Graciela van Attrattiva ... ze komt ook bij mij en de proef wat TOP!Zeker een aanrader dus!Groetjes,
Hey dankjewel al voor de reacties!Ik heb Graciela gemaild, maar ik hoor niks terug dus heb ook een berichtje bij Klaartje achtergelaten.
Hihi, klopt Graciela, ik was nogal ongeduldig Spijtig genoeg kwamen onze data niet overeen!Nog steeds op zoek dus
Hey!Ik laat mijn haar doen bij kapsalon Betty (Leuvensesteenweg) en mijn make up bij Liesbeth (Kerkomsesteenweg), allebei in Boutersem.Ik had mijn proef vorige week donderdag en was heel tevreden. (en het is ook helemaal niet duur!)
Hallo Katia, Ik kan je hiermee zeker van dienst zijn, haar en make-up volgens jouw gelaat, stijl en persoonlijkheid en aan huis,kijk eens op www.michelsas.be Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten, Michel