Terug naar overzicht
Proficiat!!Een ladybird jurk?Heel mooi ook de mannen van de suite in hetzelfde pak en de roodtinten bij de vrouwen ;-)!Zelfs een rood detail op je nagel ;-) prachtig!Geniet van het leven samen!
Super! Proficiat!Heel mooie foto's!GroetjesMarieke
Proficiat! Mooie foto'kes, leuk dat overal het "rood" terug komt. Nog veel geluk samen
heel schoon!!!
O my god! Jouw jurk was in mijn top 3, heb heel lang getwijfeld of ik die zou nemen of niet. Echt mooie foto's! Jullie stralen!
heel mooie foto's! jullie zagen er stralend uit!!
proficiat!!! en supermooie foto's!
proficiat!!! zo schoon !!!
ik heb het nieuwe model van dat kleedje :-) dus zeer mooi ;-)
Dikke proficiat, mooie foto's, waar heb je het jurkje van het bruidskindje gehaald? Was ook supermooi!
Proficiat! Wat een mooie foto's! :-)
hey leuke mooie foto's zeker je kleedje (ik heb het zelfde maar met een rood design ipv zwart) dus je hebt super smaak :-))geniet van het getrouwde leven !
Heel mooi! Proficiat!
Ooooh supermooie foto's en stralende mensen! Wat wil je nog meer :-)Dikke proficiat!
Hey,Je jurk stond je beeldig! Hele goede keuze. Ladybird was ook een van mij favorieten.Veel geluk samen!Groetjes,
Dikke proficiat!Maar wat hadden wij toch geluk met het weer. Een ganse week regen en storm en op de dag zelf , zonneschijnGroetjes Sarah
wat zagen jullie er mooi uit. jou jurk stond ook bij mij in me lijst allen dan in rood geniet van het leven met elkaar. ik wens je veel lief, gezondheid en geluk toemvg francis
Hoi Debo,Een dikke proficiat en bedankt voor het delen van de foto's!Het zijn echt heel mooie foto's! Jullie straalden allebei!veel groetjes!
@ jessicawe zijn naar de Rue De Brabant gegaan in Brussel. Je moet er wel wat zoeken, want er is heel wat aanbod, maar slechts een paar deftige dingen. Het was toch de moeite waard voor een echt prinsessenkleedje!
Mooi!Wij hadden trouwens hetzelfde pelsje ;)Groetjes!