Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen in Denderleeuw, da's de laatste Oost-Vlaamse gemeente - op ongeveer 500 m van Vlaams-Brabant.Op vrijdag 18 augustus om 15u in de Sint-Amanduskerk op het Dorp in 9470 Denderleeuw.Groetjes,Katrien
Wij trouwen op 2 september in Haacht. In de Sint- Remigiuskerk. (Centrum Haacht) om 16u.
Wij trouwen op 9 september in de kerk van Schriek. Dit is een klein dorpje in de provincie Antwerpen, vlak tegen de grens met Vlaams-Brabant (Keerbergen is een buurtgemeente)Altijd welkom!
Wij trouwen op 14 augustus in de OLV Hemelvaartkerk van Winksele, da's vlak bij Leuven. De mis begint om 15u. groetjes,Sofie
Wij trouwen op 19 augustus in dezelfde kerk als Sofie. Onze mis begint om 14.30groetjes Karline
hallo,wij trouwen op zaterdag 30 september om 13u in de Sint-jozef kerk, bosstraat te ternat.Altijd welkom.saskia
Hey,wij trouwen nu zaterdag (12 augustus) in de Sint-Bartholomeuskerk in Waanrode (tussen Diest en Tienen). De huwelijksmis begint om 15uur.GroetjesELKE
Hey Dominique,Wij trouwen maandag 14 augustus om 13u30 in de Sint-Gertrudiskerk in Ternat.Groetjes,Jurgen en Sandra
Hallo, Wij trouwen op zaterdag 12 augustus in de Kerk in de Sint-Vincentisus kerk te Buizingen (Halle). Meer info vind je op onze trouwsite: www.erentensabrina.bruiloftsite.nl PS: kerk/middengang zal ook vrij speciaal versierd worden!groetjesErent & sabrina
Hey Erent en Sabrina,Jullie hebben me wel nieuwsgierig gemaakt i.v.m. kerk/middengang. Jammer genoeg kan ik die dag niet komen kijken.Ik snap dat je het niet op het forum kan prijs geven, maar misschien kan je me via mail wel een kleine beschrijving geven? Alle ideëen zijn namelijk welkom.Je kan me bereiken op sissi.gevaert@pandora.beAlvast bedankt!!!Groetjes, Sissi
Kom een week of twee na 12 augustus nog eens een kijkje nemen op onze trouwsite. Dan zullen er zeker al een paar foto's terug te vinden zijn, ook van onze middengang ;-)
Thanks!Dat zal ik zeker doen.Groetjes, Sissi