Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weer een paar vinkjes erbij!

23-2-2012 9:52:42
Even mijn vreugde delen
Vorige week heb ik via Lesley van hier op't forum een mooie enveloppendoos, enkele corsages en mooie tafeldecoraties kunnen kopen.

We hebben deze week onze proefdruk van onze uitnodiging ontvangen (besteld via kaartje2go.nl) en we zijn héél tevreden, dus ik ga vandaag mijn bestelling plaatsen! Dat is dus ook in orde!

Dinsdag hebben we voor't eerste afgesproken met de DJ, en deze heeft ons volledig kunnen overtuigen! Dus da's ook in orde! Wij hebben gekozen voor Jonathan Cocozza (Cozy Station), héle vriendelijke gast die alles tot in de puntjes uitlegt en luisterde naar onze wensen! Ik ben er nu al van overtuigd dat wij een goeie keuze gemaakt hebben!
Onze receptie begint vanaf 17h30 en hij gaat al enkele uurtjes op voorhand aanwezig zijn (om te testen enzo) en hij zal achtergrondmuziek draaien tijdens de receptie..Hij zal ook alles een beetje sturen...bv bij opening broodjesbuffet, dessertenbuffet, aansnijden van de taart, openingsdans...aléja, ge kent dat e Hij heeft ook zowat vragen gesteld van hoe we elkaar leren kennen hebben enzo...zodat hij af en toe eens een anekdote kan vertellen enzo (dat is zo'n beetje 'zijn verrassing' aan ons, want meer zegt hij er ook niet over ). Ik denk dat ik hem 'in't geniep toch nog eens ga mailen om hem nog 't één en ander te vertellen over mijn ventje...hihi...
Verder doet deze dat ook voor een zéér mooi prijsje, dus zeker een aanrader bij een "budget-vriendelijk" feest! Géén verrassingen achteraf, één vaste prijs voor heel de dag, avond,enz...

Kortom...ik ben blij...

Melissa
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 625

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik23-2-2012 10:40:20

Goed bezig!! Geniet ervan!!

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik23-2-2012 11:15:10

*vind ik leuk*

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-2-2012 12:24:45

vind ik ook zeer leuk!
goed bezig :)!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...