Terug naar overzicht
spannend!
Het is nu echt niet lang meer hé Hier moeten er nog redelijk wat mensen reageren. Maar ze hebben nog een weekje tijd.de misboekjes zijn binnen bij de drukker. vrijdag laatste afspraak bij de videograaf, 6 maart ceremonie meester. 10 maart bruidsjurk.De week voor de trouw fotograaf en zaal + de schieting. t'zal tot de laatste dagen druk zijn. Maar hier nog geen stressHet komt allemaal wel in orde.
Op tien maart heb ik ook mijn laatste pas. En mijn dochter haar eerste pas :D Wij hebben geen kerk of ceremoniemeester te regelen, misschien maar best want anders zou ik helemaal gek worden ;D
Mijn vrijgezellenavond is al op 3 maart en ik weet enkel dat we gaan eten!Ik hoop maar dat ze een beetje normaal doen!! Voor de rest is zo goed als alles in orde, nog enkel de menu gaan vastleggen!We doen dit bewust zo laat omdat we echt met seizoensproducten willen werken!16 maar mag ik m'n jurk gaan afhalen en natuurlijk ook nog een keer passen!!Morgen nog eens naar de kapper om definitief een beslissing te nemen (is nogal moeilijk voor mij!)Nog veel succes met de laatste afwerkingen en amuseer je op je vrijgezellen hé!!!Groetjes Sylvie
de dag dat jij trouwt mag ik mijn trouwkleed voor de eerste keer passen :-)geniet van je vrijgezellen! en tja, bridezilla zijn moeten de mannen maar aankunnen zeker ;-)