Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen, een klein tipje van de sluier...

23-2-2012 10:03:10
Gisteren werd ik overvallen door mijn vriendinnen; ze gaan mij in het weekend voor het huwelijk de hele zaterdag ontvoeren! Ik weet nog helemaal van niks, alleen dus dat het de hele dag zal duren! Het was wel even puzzelen voor opvang van ons dochtertje, want mijn vriend zijn bokkenfuif is de avond ervoor dus die zal niet voor haar kunnen zorgen :P En nu ben ik natuurlijk supernieuwsgierig!!!
Voor de rest is bijna alles geregeld. Dit weekend moeten we nog een paar genodigden stalken voor een bevestiging, en volgende week geven we dan alles door aan de feestzaal. Het bruidsboeket moet ook nog geregeld worden. En waarschijnlijk een paar dingen die ik nog vergeten ben. Het komt allemaal in orde! (m'n eeuwige mantra, de bridezillastress slaat hard toe) In die hele wervelwind zou je nog vergeten dat je gaat trouwen!!!! :D

Eva
23-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 688

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik23-2-2012 10:13:40

spannend!

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik23-2-2012 10:29:46

Het is nu echt niet lang meer hé
Hier moeten er nog redelijk wat mensen reageren. Maar ze hebben nog een weekje tijd.
de misboekjes zijn binnen bij de drukker.
vrijdag laatste afspraak bij de videograaf, 6 maart ceremonie meester. 10 maart bruidsjurk.De week voor de trouw fotograaf en zaal + de schieting.
t'zal tot de laatste dagen druk zijn. Maar hier nog geen stress
Het komt allemaal wel in orde.

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik23-2-2012 11:35:05

Op tien maart heb ik ook mijn laatste pas. En mijn dochter haar eerste pas :D Wij hebben geen kerk of ceremoniemeester te regelen, misschien maar best want anders zou ik helemaal gek worden ;D

Sylvie
29-7-2016
 Meld misbruik23-2-2012 11:37:47

Mijn vrijgezellenavond is al op 3 maart en ik weet enkel dat we gaan eten!
Ik hoop maar dat ze een beetje normaal doen!!

Voor de rest is zo goed als alles in orde, nog enkel de menu gaan vastleggen!
We doen dit bewust zo laat omdat we echt met seizoensproducten willen werken!
16 maar mag ik m'n jurk gaan afhalen en natuurlijk ook nog een keer passen!!
Morgen nog eens naar de kapper om definitief een beslissing te nemen (is nogal moeilijk voor mij!)

Nog veel succes met de laatste afwerkingen en amuseer je op je vrijgezellen hé!!!

Groetjes
Sylvie

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik23-2-2012 13:36:06

de dag dat jij trouwt mag ik mijn trouwkleed voor de eerste keer passen :-)
geniet van je vrijgezellen!
en tja, bridezilla zijn moeten de mannen maar aankunnen zeker ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...