Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleding bruidskindjes

23-2-2012 10:48:27
Hier zijn we weer met een vraagje...

Mijn toekomstige heeft een prachtig grijs kostuum Nu was ik gisteren eens op pad geweest voor onze 2 zoontjes omdat ik toch niet zo'n echt kostuum wil waar ze achteraf niks meer mee zijn. Dus ik dacht ik ga eens naar de communiekleren kijken,daar zijn dikwijls ook wel van die gilets of blazers bij maar dan iets vlotter.
Nu heb ik een heel leuke set gevonden van een witte broek met een wit hemd met een heel donkerblauw boordje aan het hemd en daar een gilet en blazertje bij maar meer in beige dan grijs,ik heb er dan wel een grijs sjaaltje bij en dat past wel. Zou het dan passen bij mijn vriend zijn grijs kostuum of zou ik toch op zoek gaan naar grijs???

HEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLP

nancy
14-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 715

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik23-2-2012 11:58:43

Ik denk dat het wel zal passen :)
Het lijkt me een leuke combinatie, en ze zijn met 2 die dat zouden aanhebben, dus ze 'passen' zoiezo al bij elkaar :)
Het hoeven geen exacte kopietjes te worden van papa he?! ;)

Ik denk dat het net een leuke 'afwisseling' zou zijn, en mooi op de foto's...

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik23-2-2012 12:36:39

ik denk ook dat het kan. Beter een andere kleur dan een tint grijs die zo net niet hetzelfde is

lieselot
7-9-2012
 Meld misbruik9-5-2012 23:33:28

Mijn ventje trouwt ook in het grijs en het is idd zeer moeilijk om iets vlots te vinden voor kindjes in deze kleur.
Ons zoontje gaat in een lichtblauw blazerke met witte broek (bluebay); ik vind persoonlijk niet dat de bruidskindjes een kopie moeten zijn van de bruid en bruidegom en als ze achteraf de kleertjes nog kunnen aandoen is dat een mooie zaak!
Niet twijfelen en gewoon doen!

groetjes!

Lieselot

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...