Terug naar overzicht
Kei leuk!!Moeten jullie nog veel doen? Wij trouwen 23/6 en hebben al in orde gebracht:*kleed+ schoenen + oorbellen*feestzaal*ringen*kerk + misboekje*gemeentehuis*getuigen (ook al kleren mee gaan kiezen)*bruidskindjes gekozen en kleren gekocht*dj*fotograaf*ceremoniemeester*vervoer*kapper (morgen proef)*make up*b&b vastgelegd voor de huwelijksnachtwe gaan in maart kijken voor uitnodigingen, bedankingskes en mijne hubby to be gaat dan kijken voor zijn kostuum.groetjes van een juni bruidje (vndaag op de kop nog 4 maand:))
goh wij zitten eigenlijk redelijk op schema.. toch naar mijn goesting toe :-) De uitnodigingen zijn bij ons nog het grootste werk want iets vinden dat beiden naar onze smaak toe is, is precies niet gemakkelijk.. Voor de rest heb ik nog enkel zo van die kleine dingen zoals versiering in de kerk en thuis en kledij voor de bruidskindjes.. maar dat laatste ben ik zoiezo maar van plan om in april te doen daar het voor mijn zoontje ( 1jaar ) nu echt moeilijk is naar maat toe.. Groetjes ( bij mij nog 106 dagen! :-) )
welke bedankjes heb jij gekozen ?Wij zijn er nog steeds niet uit!GroetjesSophie
Wij zijn na de AVA geweest en daar hebben ze elke kei leuke dingen.. We gaan een leuk potje met persoonlijke M&M's ( mijn vent is namelijk verzot op M&M's en iedereen weet dat dus vonden we dat wel leuk), das voor de vrouwen en voor de mannen gaan we een leuk flesje geven gevuld met een likeurtje of jenever...Kost niet zoveel geld en vonden we wel leuk als aandenken maar is natuurlijk ieder zijn goesting he.. Groetjes,