Nu Online
Momenteel zijn er 344 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Succesvolle dag :-)

23-2-2012 19:14:50
Mijn ventje en ik hadden vandaag verlof om samen nog alles te regelen voor de trouw en zoals de titel het al zegt was het de moeite waard..
Onze trouwringen zijn besteld :-) Heel mooi al verschoot ik wel even van de prijs.. Moet ook zeggen dat ik er geen flauw idee van had wat dat ging kosten..
Onze bedankingen voor de suite hebben we ook ondertussen, zowel voor de volwassenen en de kindjes.. En waar ik nog het meeste trots op ben is dat mijn kladversie van ons kerkboekje klaar is :-) :-)

Een succesvolle dag in de voorbereiding dus..

delphine
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 760

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik23-2-2012 19:41:16

Kei leuk!!
Moeten jullie nog veel doen?
Wij trouwen 23/6 en hebben al in orde gebracht:
*kleed+ schoenen + oorbellen
*feestzaal
*ringen
*kerk + misboekje
*gemeentehuis
*getuigen (ook al kleren mee gaan kiezen)
*bruidskindjes gekozen en kleren gekocht
*dj
*fotograaf
*ceremoniemeester
*vervoer
*kapper (morgen proef)
*make up
*b&b vastgelegd voor de huwelijksnacht

we gaan in maart kijken voor uitnodigingen, bedankingskes en mijne hubby to be gaat dan kijken voor zijn kostuum.

groetjes van een juni bruidje (vndaag op de kop nog 4 maand:))

delphine
9-6-2012
 Meld misbruik23-2-2012 20:19:19

goh wij zitten eigenlijk redelijk op schema.. toch naar mijn goesting toe :-)

De uitnodigingen zijn bij ons nog het grootste werk want iets vinden dat beiden naar onze smaak toe is, is precies niet gemakkelijk..
Voor de rest heb ik nog enkel zo van die kleine dingen zoals versiering in de kerk en thuis en kledij voor de bruidskindjes.. maar dat laatste ben ik zoiezo maar van plan om in april te doen daar het voor mijn zoontje ( 1jaar ) nu echt moeilijk is naar maat toe..

Groetjes ( bij mij nog 106 dagen! :-) )

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik23-2-2012 22:33:04

welke bedankjes heb jij gekozen ?
Wij zijn er nog steeds niet uit!

Groetjes
Sophie

delphine
9-6-2012
 Meld misbruik24-2-2012 10:18:09

Wij zijn na de AVA geweest en daar hebben ze elke kei leuke dingen..
We gaan een leuk potje met persoonlijke M&M's ( mijn vent is namelijk verzot op M&M's en iedereen weet dat dus vonden we dat wel leuk), das voor de vrouwen en voor de mannen gaan we een leuk flesje geven gevuld met een likeurtje of jenever...

Kost niet zoveel geld en vonden we wel leuk als aandenken maar is natuurlijk ieder zijn goesting he..

Groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...