Terug naar overzicht
Hey Heidi Onze ceremonie is ook via rent a priest. Tot hiertoe zijn er 2 bijeenkomsten geweest en er volgt nog een derde in april. Ik heb echt het gevoel dat wij van A tot Z onze zin mogen doen. De voorganger is met suggesties gekomen maar als we die niet zagen zitten of we wilden er iets aan veranderen, kon dat allemaal. wij hebben ook een voorganger die open staat voor andere gebruiken. Mijn verloofde is van oorsprong Libisch en wij willen in onze viering ook Arabische elementen steken en dat was allemaal geen probleem. Ik heb echt het gevoel dat het onze viering is. Ik zou zeggen: maak een afspraak en daarna kan je nog altijd zien wat je gevoel erbij is. Mijn ervaring is in ieder geval positief! Grace
Dag heidi, wij trouwen overmorgen en onze ceremonie is ook via rent-a-priest. We zijn zelf heel vrij geweest in het in elkaar steken van de ceremonie: we kregen een aantal teksten mee, maar mochten volledig zelf kiezen welke we wilden, ook zelf geschreven of teksten die niet in de voorbeeldjes stonden. We mochten ook zelf beslissen welke 'traditionele' elementen (ringen, kaars, ...) we er wel of niet in wilden. Voor een plaats moet je zelf zorgen, dus best even op voorhand horen in de feestzaal (wij moesten hier bijvoorbeeld een beetje extra voor betalen, omdat ze dan alles moesten klaar zetten voor ons. Je kan sowieso eerst een vrijblijvend gesprek aanvragen. Bij ons is de ervaring ook heel positief (maar het eindresultaat kennen we natuurlijk pas overmorgen ;)