Nu Online
Momenteel zijn er 696 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

filmpjes gevraagd

23-2-2012 21:24:24
hallo een medestudente van mijn zus (studierichting regie) gaat onze dag filmen. nu hebben we een afspraak met haar begin volgende week en kregen enkele opdrachten bv. wat willen we dat er gesproken wordt, wat vinden we mooi, wat vinden we belangrijk, en bovendien moeten we in filmpjes kunnen aantonen wat we ook zouden willen (origineels, moois,...)

als jullie filmpjes of verwijzingen hebben ... altijd welkom dus!

alvast bedankt! x

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 711

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik23-2-2012 22:11:55

Hey dorien,
even naast je vraag, van waar zijn jullie afkomstig. Wij zijn ook op zoek naar een student(e) die onze ceremonie en evt. openingsdans op film wil vastleggen. Vandaar

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik24-2-2012 1:34:57

Er is niet veel keuze....helaas. Geen repetitie, regie of scenario. Zevenmijlslaarzen aandoen, ogen en oren open houden voor dat ene vluchtige shot.
grtz

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik24-2-2012 14:11:14

naar elk filmpje dat je kijkt heb je zelf toch wel enkele bedenkingen? bv. dat vind ik wel mooi, dat weer niet, dat hoeft voor mij niet, dat is juist zeer belangrijk voor ons,...!!!

de vriendin van mijn zus die dat gaat doen voor ons komt uit mortsel

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik24-2-2012 21:05:30

Hallo Dorien,

hierbij de link van onze videoclip, hopelijk ben je er iets mee.
https://www.facebook.com/video/video.php?v=288288450576...

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik25-2-2012 15:41:11

heel mooi filmpje!!! ik heb zeker wat opgeschreven en ga het ook tonen aan de vriendin van mijn zus... bedankt voor de hulp x

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik25-2-2012 22:59:55

Dank u
Ben zelf ook heel tevreden over het resultaat.
Bij ons hebben de videograaf en fotograaf (koppel) eigenlijk heel veel tips gegeven

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info