Terug naar overzicht
Het is ongelofelijk hoe snel het zakt he! Nu nog maar 83 bij ons. Ben net bezig met de enveloppen te schrijven :).
bij ons zijn er al vele enveloppen weg ... vanavond afspraak hier met twee bevriende koppels voor ons vrijgezelle (wa ik eerst nooit wou :)). enkele uitnodigingen moeten nog weg en gemaakt worden... tergelijkertijd hebben we ook al positieve antwoorden gehad :)! gisteren mijn schoenen gekocht, enveloppedoos aan het maken,... tzal er snel zijn!
Mja, ik ken dat gevoel. Hier nog 91. Ik denk dat ik pas ga beginnen stressen bij 30 dagen ofzo...Toch effectief spannend. Mensen die niet trouwen kunnen dat goed niet vatten.. We hebben toch nog wel wat werk. Tegen de trouw moet ook ons huis af zijn! Dus we zullen nog wel weten wat te doen komende 90dagen :)Linde
bij ons nog 69 dagen...ik heb me hier aangeld toen het er in de 90 dagen waren denk ik...ik ben op 4 december gevraagd, we wisten dus wel dat het snel zou gaan maar toch...we hebben al heel wat gedaan.de eerste uitnodigingen gisteren afgegeven, dit weekend een wandeling langs de dichtste brievenbussen , en de rest op de post.ik moet nog wel schoenen vinden, lingerie. nog een aantal kleine dingen vastleggen.en nog wat kleine dingetjes bespreken, en maken. maar eigenlijk is het grootste deel allemaal geregeld, en ligt alles vast.morgen gaan we de ringen ophalen :)
maja regelen moeten wij ook nog heel wat doen zene vandaag vrijgezelle, maandag ceremoniemeester, dinsdag camera,... en ga zo maar door :)
Ik nog het dubbel 140 maar gaat snel gaan!!!
effectief het gaat snel vooruit, bij ons nog 84 dagen op de teller ... en nog zoveel te doenMaar het komt wel in orde (allé daar probeer ik mij te overtuigen)veel succes met jullie voorbereiding
idem dito...mijn lintmetertje wordt korter en korter... het zal er vlug zijn hoor!!!
Bij ons net de helft: 35 :-). 't mag stilaan gaan komen!