Terug naar overzicht
Mijn broer woont op 1 straat van de kerk en het gemeentehuis ligt ongeveer 500m dichterbij. Zij zijn van bij hen thuis vertrokken met een koets (waar heel de suite in kon)naar het gemeentehuis. Aangezien het wettelijk huwelijk snel voorbij was en we nog een half uurtje tijd hadden, zijn we een beetje het dorp rondgereden (gelukkig scheen het zonnetje). Na het kerkelijk huwelijk gingen zij met de fotograaf en de koets op pad om foto's te trekken.De afstand was vrij groot om te voet te doen en misschien wat kort voor de koets, maar aangezien we nog een rondje gedaan hebben, heeft die koets goed dienst gedaan :-)Misschien is dit een ideetje?
idem... als bij annelies!bij ons is ook alles dicht, zelfs de feesttent staat in de schaduw van onze kerk...dus...ook koetsen voor ons!
wij kennen iemand en die verhuurd kamelen en olifant.echt,da is leuk jong en op de olifant kan je in een mand zitten.Je maakt je niet vuil...echt de moeite.Als je ze nodig hebt geef ik je meer info
aan karenkan je me gegevens geven voor verhuur olifant of kameeldit vind ik nu echt wel origineelwe wonen ook dichtbij gemeentehuis en trouwen niet voor de kerkmaar als de prijs meevalt zou ik het wel overwegen !!je kan me ook mailen op jessy2170@hotmail.com
Geen vervoer, toch gewoon te voet, maar dan wel als een koningin over de rode loper. Laat rode loper aanleggen van de voordeur tot aan de ingang van het gemeentehuis.