Terug naar overzicht
Heyhey,Wij gaan voor 1 liedje van 5 min :-). We hebben gekozen voor Pachebel's Canon in D Minor aangezien we graag iets instrumentaals als intrede hadden.2 liedjes gaan volgens mij ook te lang zijn, maar veel hangt natuurlijk af van hoe groot jouw suite is. Wij zijn maar met 12 dusja ;-).Groetjes!Evelien
bij ons is het All my life van K-Ci & Jojo
Wij zijn ook maar met 14. Dus ja, ik denk dat wij hier op zoek moeten naar een liedje dat wat langer duurt dan, i.p.v. 2 liedjes. Dat gaat nog wat zoekwerk geven :-) Ik had dat liedje graag speciaal voor mijn vader gehad, maar met een ander zal hij ook wel heel tevreden zijn.Na iemand anders zijn mening te horen zal het idd beter zijn om toch maar voor 1 liedje te gaan :-) Alvast bedankt.Groetjes
Hoi Miranda,Je zegt dat je ook maar met 14 bent, maar dit is dan de suite? Deze gaan normaal eerste de kerk binnen gevolgd door het volk wat de mis komt bijwonen. Voor aleer deze allemaal een plaatsje hebben gevonden kan je dan toch overschakelen op een ander liedje voor jou en je papa, niet?Ale zo doen wij het toch :-)Groetjes
Hey heyWij zijn van plan om eerst al het volk naar binnen te laten gaan. Daarna gaat mijn verloofde met zijn moeder gevolgd door de suite en als laatste kom ik dan met mijn vader. Dus eigenlijk heeft iedereen al een plaatsje voordat wij met de suite de kerk binnen komen.Dit is toch de bedoeling, wij trouwen eerst om 14u voor de wet en om 14u30 begint het kerkelijk huwelijk. Wij willen alleen de suite mee naar het gemeentehuis en de rest kan al naar de kerk gaan :-) Alé zo zouden wij het toch graag zien. Wij gaan dat de genodigden ook zo meedelen. Dus eigenlijk hebben we alleen een liedje nodig voor de suite want de rest zit al te wachten op ons.Groetjes
@ Jili en Miranda: Bij ons gaat ook iedereen eerst de kerk binnen en neemt al plaats en dan volgt de suite met ik en mijn papa als laatste. Dit wordt meestal zo gedaan dacht ik?Groetjes!Evelien