Terug naar overzicht
Welk soort schoenen zoek je dan?Ik heb ivoorkleurige pumps wel gekocht in de Mano, een gewone schoenenwinkel waar twee of drie soorten van die kleur schoenen zijn, misschien is dat een tip?
Iets soortegelijks als pumps maar met een riempje rond de enkel of over de voet zodanig dat de schoen vast zit aan mijn voeten. Morgen ga ik naar Gent. Dank u voor de tip.
Hey hey Ik ben na lang te zoeken naar Van Loock in Zandhoven gereden (110 KM enkel voor ons) en heb ze daar gevonden. Hak van 8 cm (dikke hak) en bandje rond de enkel wat zich kruist op de voet en dichte 'teen' echt mooi. wel 160 euro. Mssn daar eens gaan zien?Groetjes.
Ik heb ook moeilijke voeten! Mijn bruidsschoenen zijn ivoorkleurige pumps met een ronde tip, een makkelijk hakje en nog een bandje bovenaan. 'k Heb die gewoon in de bruidszaak gekocht samen met mijn kleed, bij bruidscouture Elena in Deinze. Ze zijn heel simpel, ik kan ze deze zomer gewoon blijven dragen.
Ik heb mijn bruidsschoenen gisteren gekocht een hakje van brako maar een lage hak en makkelijk aan de voet. Groetjes
Elsa Coloured Shoes heeft héél veel verschillende modellen! Heb wel geen idee wat het prijskaartje is! Je kan altijd eens kijken op hun site... Groetjes
Dank u allemaal, maar ik heb ze gevonden. Volledig mijn goesting en ogen mooi onder een jeans ook. Van Laura en ko. Ideaal kleur, ideale hak van 5 cm ongeveer en ronde tip, net wat ik zocht. Me happy.
Hey Inge,Waar heb je die gevonden??? Heb je daar een fototje van?Bedankt !
Veerle, google eens laura en ko online en dan krijg je twee rijen schoenen, het is het laatste paar, hier wel in het rood, de mijne zijn gebroken wit en komen van schoenen giraldo in gent, in brugge ook een winkel. Succes.