Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wit of juist geen wit

24-2-2012 18:36:51
hey wat is jullie mening, witte bruidsschoenen of een leuk kleurtje? Ik zou zeggen ik plaats de link van mijn kleed hier maar ik wil dat voor bepaalde mensen geheim houden. Het is een vrij klassiek kleed en eerst dacht ik voor klassieke witte kanten schoentjes te gaan. maar ik misschien vind ik licht roze of turquoise schoenen ook wel leuk. dilemma...

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1010

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik24-2-2012 18:40:56

Moeilijk he? Ik wil schoenen in een leuk kleurtje, maar ben nog niets tegengekomen in de 'gewone' collecties. Ik wil bovendien geen hakken, of héél korte, en toch graag een beetje feestelijke schoenen. Pas op, ik draag supergraag hakken, maar ik wil die dag toch wel de hele dag comfortabel rondwandelen en dansen...

An
18-5-2012
 Meld misbruik24-2-2012 18:44:10

Sara, je mag de link altijd in een PM sturen. Ben wel benieuwd en wil gerust mijn mening geven ;-). Zelf heb ik ook gekleurde schoenen gekozen :)!

Pascale
9-6-2012
 Meld misbruik24-2-2012 19:31:07

ik heb zilveren schoenen, vind persoonlijk bruidsschoenen vrij oubollig ....allé is mijn mening hé !

inge
15-9-2012
 Meld misbruik24-2-2012 20:05:31

Pascale, ik ben ook van die mening, heb al veel winkels afgelopen, maar niks gevonden. Je kleed is ook van LR he. En is het ook ivoorkleur je kleed of zit er een kleuraccent in? Morgen schoenenjacht in Gent. Heb je open schoenen of gesloten?

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik24-2-2012 20:06:40

Ik twijfel ook voor schoenen in een kleurtje te kopen. Witte ga ik nadien wss toch niet meer dragen... En ik heb ook een vrij simpel kleedje.
Ik zou er graag hebben ik de kleur van het accent in men kleed,maar ik vrees dat dat moeilijk te vinden zal zijn.

Groetjes Anneken

sjoeke
15-7-2011
 Meld misbruik24-2-2012 20:12:45

Ik had een wit kort kleedje (bustier A-lijn tot boven m'n knie), had parelketting met rood roosje en dus ook knalrode sandaaltjes met een hak. Die sandaaltjes draag ik dus nog geregeld, ook m'n ketting :-) Ik heb veel complimenten gekregen over m'n outfit, toch redelijk klassiek kleedje maar met die schoenen weer helemaal anders.

Pascale
9-6-2012
 Meld misbruik24-2-2012 20:15:35

Inge, mijn kleed is idd van LR. Het is wit met 2 grijze rozetten ter hoogte van de heupen.
Mijn zilveren schoenen zijn van bij SN3 te Antwerpen (Louboutins). Aangezien het ook een vrij speelse jurk is, passen deze schoenen er perfect bij!

iris
30-6-2012
 Meld misbruik24-2-2012 20:31:06

Ik twijfel ook nog serieus. Moest ik een lange jurk dragen, zou ik vast en zeker voor een kleurtje kiezen in de tint van mijn aanstaande zijn das of mijn bloemen of zo.
Maar ik draag een kort jurkje en vrees dat de schoenen dan misschien wat te veel de aandacht zouden opeisen.
Dus ofwel zoiets als de Tesi van Elsa coloured shoes ofwel felgroene of felblauwe. Pfff ... ik ben nooit goed in keuzes maken, en tijdens een trouw plannen moet je blijkbaar vaak keuzes maken :-)

Laat ons weten wat het geworden is!

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik24-2-2012 21:28:03

Pascale,

Wil je de link naar uw kleed eens doorsturen in bericht?
Ik heb ook één van LR :)

Pascale
9-6-2012
 Meld misbruik24-2-2012 21:39:22

Hilde,
op hun site is het jurk met ref B12 set 23 :-)

Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik24-2-2012 23:38:06

Ik heb bij new paris londres in weinigem schoenen gevonden van het merk rainbow. Gemakkelijk schoentje met hakje en in ivoor kleur Juist wat ik zocht. Maar het was niet gemakkelijk. Veel succes nog Groeten

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik25-2-2012 11:13:18

Ik heb gewoon ivoorkleurige schoenen, heel simpel model! Maar ik weet dat je ze achteraf gewoon kan opsturen naar de fabriek en dan laten kleuren in het kleur dat je wenst! Ik vind gekleurde schoenen heel leuk maar zou dit enkel doen als dit kleur dan ook nog in andere detals terug komt zoals vb bruidsboeket, nagellak, juwelen, das of hemd verloofde,...

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik25-2-2012 11:15:45

Pascale, Heel leuke jurk! Idd speels! De zilveren schoentjes gaan er heel leuk bij zijn gezien de bloem ook grijze tint is! Tof!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik25-2-2012 12:06:31

Ik wou ook eerst gekleurde schoentjes hebben, maar het zijn toch ivoorkleurige kanten bruidsschoenen geworden! Ik wou eerst fuchsia schoenen gecombineerd met een gekleurd boeket, maar het zal nu enkel een gekleurd boeket worden. Ik zou in jouw plaats gewoon verschillende schoentjes passen, echte bruidsschoenen in wit/ivoor en gekleurde schoentjes! Bij Tsjari in Breda kun je de schoenen laten kleuren, dus als je eerst witte/ivoren schoentjes koopt kun je ze na het passen van je kleed laten verven als je toch een kleurtje wilt!

An
8-9-2012
 Meld misbruik25-2-2012 12:34:55

Noë schoenen zijn verkrijgbaar in verschillende modellen, verschillende hoogtes en in vele kleuren! Bovendien zitten ze erg goed!

Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik25-2-2012 15:50:49

Je kan ook schoenen van het merk Elsa Coloured Shoes kopen.
Er bestaan echt héél veel modellen van en je kan ze zelfs daarna laten verven in een kleur naar keuze! Ik weet wel niet welk prijskaartje eraan vasthangt, maar het zijn wel hele leuke!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik25-2-2012 16:09:01

ik heb al enkele jaren schoenen van hetzlefde merk ... zeer goed want heb wat speciale voeten en nog nooit slecht mee gevaren. nu wou ik de witte juist hetzelfde als die ik al versleten had maar deze vond ik enkel nog maar met een hakje hoger ... tja na even twijfelen ze toch maar genomen ;)

Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik26-2-2012 17:38:08

je kan misschien beide doen :-)
Ik heb voor het begin van de dag ivoorkleurige schoentjes genomen, omdat mijn mama schrik heeft dat gekleurde schoenen de mooiheid van het kleed zouden wegnemen.

Nu ga ik wel voor het avondfeest schoenen kopen in hetzelfde kleur van ons thema 'mojito groen' bij Noë, ik ben zeker dat ik deze nadien nog zal aandoen en zeker op onze huwelijkreis :-)

Groetjes

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik27-2-2012 11:11:30

Hey,
wij zijn in september naar een trouw geweest. De bruid had een korte witte jurk (tot aan de knie) en knalrode schoenen. Was echt SUPER. Echt heel mooi.
Je mag altijd eens een foto doorsturen, hoor. Ik wil ook wel eens piepen of ik persoonlijk denk dat het bij deze jurk mooi zou uitkomen.

Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...