Terug naar overzicht
Wij hebben een eretafel van 10 personen: wij, mijn ouders, zijn ouders en onze twee getuigen met hun partner. Voor de schikking zijn we er nog niet helemaal uit aangezien we een rechthoekige tafel hebben, zou ik graag 2 mensen op de kop zetten, aangezien dit beter uitkomt. Ik zit sowieso naast mijn hubby met naast ons onze getuigen en over ons de ouders. De partners van de getuigen zou ik dan op de kop zetten.
wij hebben niet echt een eretafel ... wij gaan bij onze vrienden zitten. mijn vriend zijn ouders zijn namelijk gescheiden en komen helemaal niet overeen met elkaar vandaar :)
Onze eretafel bestond uit onze getuigen en onze broer/zus met partner. Vermits onze getuigen met elkaar getrouwd zijn, moest er naast de getuige geen partner meer zitten, waardoor we in't totaal een tafel hadden van 8 personen. Als je de tafel rondging kreeg je dan het volgende: bruidegom - getuige bruidegom - zus bruidegom - schoonbroer bruidegom - schoonzus bruid - broer bruid - getuige bruid - bruid En dan zijn we er, want mijn ventje en ik zaten uiteraard naast elkaar :)