Terug naar overzicht
Dag Christina,Ik was vorige week in de Veritas in Lommel en daar verkochten ze ringkussentjes. Misschien hebben ze die dan ook bij Veritas Turnhout. Ik weet dat ze in Turnhout tiara's en curlies verkopen, misschien dan ook wel ringkussentjes.Groetjes,Elke
Hey Christinawww.deviltenbruid.nl : deze Ndl dame verkoopt erg mooie ringkussentjes/ringbloemen/ringhartenBij welke juwelier hebben jullie jullie ringen gekocht?Wij zijn nog op zoek (prov. Antw)groetjesAn
@ Elke: Bedankt ! Goed idee, ik zal eens gaan kijken daar ;) @ An: Dankjewel voor de link ;) Wij hebben onze ringen bij Van Bruggen in de korte gasthuisstraat te Turnhout gekocht. Je hebt er een heel ruim aanbod en goede service, de prijzen zijn ook zeer uiteenlopend. groetjes
Zelf eentje maken? :-)Wij zijn niet zo te vinden voor de traditionele, satijnen, kanten kussentjes en dus ben ik er nu zelf eentje aan het maken, geïnspireerd door de kussentjes van De Vilten Bruid en volledig aangepast aan onze uitnodiging en versiering ;-).Groetjes!Evelien