Terug naar overzicht
Als je me je emailadres doorgeeft, wil ik je gerust een aantal welkomstteksten bezorgen.GroetjesMaaike
Hey,Dit is mijn openeingstekst. Ik had ook niet zoveel inspiratie en heb mij dan maar gebaseerd op een bestaande tekst.GroetjesHannelore
Sorry ik was de tekst er vergeten bij te zetten.Welkom allemaal! Wij zijn heel blij ons vandaag door jullie omringd te weten op deze bijzondere dag. Want dat het is het toch wel, een bijzondere dag. Dit is de dag dat we elkaar willen beloven de rest van onze dagen samen te beleven.Het is in zekere zin ook een nieuwe dag, een dag anders dan alle vorige die we samen hebben doorgebracht. En er liggen al heel wat achter ons: dagen van elkaar een eerste keer ontmoeten op kamp als 9 jarige, elkaar weer ontmoeten op kamp als 20 jarige, elkaar beter leren kennen, verliefd worden, elkaar verkennen, hoge verwachtingen koesteren, over en weer reizen met de trein, veel genieten, knuffelen, de stap zetten naar samenwonen, koken, afwassen, poetsen, kibbelen, bouwplannen maken en dromen over later,…Een bijzondere dag: ja zeggen op een uitdaging waarvan je nooit zeker weet waarheen ze je zal leiden, ja zeggen tegen elkaar als een belofte om te blijven werken aan onze relatie en te blijven groeien in liefde en respect voor elkaar.