Terug naar overzicht
hey,Wij huren daar een bus en betalen in vergelijking met andere firma's in de streek minder en zelfs onze ceremonie meester is er inbegrepen. Alles is er berekend op de afstanden die ze moeten rijden. Je moet er niet bij betalen als je hem langer dan 4uur nodig hebt. Ik heb het al anders gehoord Hoe het kwa auto's zit heb ik wel geen idee. Maar een oude mooie auto slikt heel veel nafte.
Hey Delphine, Wij gaan binnenkort ook eens gaan kijken voor een ceremoniewagen. Ceremonie Roger ligt ook ongeveer in onze regio. Over welke prijzen gaat het dan eigenlijk voor die oldtimers? Het zijn inderdaad mooie auto's maar als het veel geld is gaan we er toch ook nog eens over moeten denken... Kun je ongeveer al enkele voorbeeldprijzen geven voor ons zodat we er nu al eens over kunnen piekeren? :)Groetjes,Nellie
Hoi Nellie,tja het hangt natuurlijk af waar je woont enzo, hoe ver ze moeten rijden met die ceremoniewagen.Als je langsgaat, maken ze een dagschema op en rekenen ze uit hoeveel het voor jou gaat kosten.groetjes
Hallo Delphine,wij verhuren onze vw kevers oldtimers voor huwelijken.Wij zijn van Roeselare,dus jullie regio,en willen gerust een betaalbare offerte voor jullie maken.Onze link staat onder ' autoverhuur ' ofwel onze site : www.defeestkever.be Groeten ,Rik.
De prijzen die Ceremonie Roger hanteert, zijn vergelijkbaar met andere firma's, hoor. Ze zijn zeker niet duurder dan een ander.
Ik wil niet zeggen dat Ceremonie Roger duurder is dan andere, ik vind het in het algemeen gewoon duur voor zo'n wagen waar je juist eventjes van de ene gemeente naar de andere mee rijdt eigenlijk...