Terug naar overzicht
ik heb ook een klein hakje schoenen van brako. zitten heel makkelijk aan de voet. kan ze ni vinden op internet anders poste ik een link! x
Heyhey,Ik ben zelf 1.80 m en ik heb expliciet gevraagd of de jurk zeker lang genoeg zou zijn met een klein hakje (3 cm, kan niet meer dragen want mijn ventje is maar even groot als ik) en of ik geen langere variant kon/moest bestellen en bij mij zeiden ze dat de jurk meer als lang genoeg was...Ik vind dit dus toch wel vreemd! Als je jouw jurk aanhad tijdens het passen, was die dan lang genoeg?Groetjes!Evelien
zo vreemd, ik ben zelf maar 1.70 en van mijn kleed moest er bijna 15 cm af en ik draag een hak van 5 cm. Dus mijn kleed was zeker lang genoeg geweest moest ik zo groot zijn als jou! en zo erg dat ze dat maar achteraf zeggen van die meerprijs. Dat wisten ze toch ook al bij de eerste keer als je het aandeed?allesinds in alle collecties van trouwschoenen heb je grote en kleine hakken want ik heb 2 paar schoenen gekocht van het merk rainbow, 1 met een hak van 5 cm en 1 ballerina type dus je zal zeker iets gepast vinden...groetjes
Ik ben ook 1m80. Toen ik het kleed paste vond ik het op zich lang genoeg (met de passchoenen weliswaar), de verkoopster zei echter zelf "ik ga doorgeven dat ze de jurk langer moeten laten..." Over meerprijs is er niets gezegd. Kijk eens op de websita van elsa coloured shoes, misschien vind je daar wel iets?Groetjes
BruidjesGedaan met panikeren. Vandaag de jurk gaan passen met de hoogste schoenen die ik hier in de kast staan en het kleed is nog lang genoeg.. dus geen meerprijs!! Joepie!!Bedankt voor de raad en steun ;)