Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Happy... Vreugde delen

25-2-2012 9:10:22
Dag

Even mijn vreugde delen. Ik ben gisteren mijn kleed gaan passen. Toen ik het koos zat het al goed, maar nu nog meer. Het was 7 maanden geleden dat ik het gezien had, het was nog mooier dan ik me nog kon herinneren. De schoenen heb ik al meegekregen, kan ik ze al wat inlopen. die zijn in hetzelfde kleur geverfd als mijn kleed. Echt prachtig, nu goed inlopen dat ik geen zeer voeten krijg.
Op 21 april mag ik mijn kleed gaan ophalen, kijk er nu al naar uit!

We hebben deze week ook de proef van de ringen al gezien, en we waren meer dan tevreden. Er komt schot in de zaak.
Gisteren is mijn armband voor mijn polscorsage toegekomen en hij zat lekker! onze vinkjeslijst gaat goed vooruit zo!

Nu met mijn kleed te gaan passen, hebben we gezien dat mijn verloofde zijn hem toch niet helemaal zal matchen, en gaan we op zoek naar een ander hemd. Heb nu de schoenen om een goede match te vinden

groetjes

Caroline
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 671

Yana
23-6-2012
 Meld misbruik25-2-2012 11:04:25

Hey Caroline, Fijn dat je nog steeds overtuigd bent van je kleed! Dat is weeral een zorg minder... Hoe doe jij dat voor je polscorsage? Want ik zou alle dames van de suite een polscorsage geven maar weet niet goed hoe je dat doet. Bestel je dit op zijn geheel bij de bloemenwinkel of hoe heb jij dat gedaan? Groetjes

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik25-2-2012 11:47:51

Dag Yana

Ik heb bij een site (ga hem hieronder zetten) een armband besteld waar een plaatje op zit en ze dan makkelijk een polscorsage op kunnen bevestigen. Voor kleine bruidsmeisjes hebben ze zelfs kleinere armbandjes. je hebt enorm veel keuze qua stijl enzo. Eens je betaald leveren ze supersnel in Belgie

groetjes
http://www.pompoenzaden-decoshop.nl/183108-luxe-bruidsd...

Yana
23-6-2012
 Meld misbruik25-2-2012 11:55:03

Super dankje!! Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...