Terug naar overzicht
http://www.juweelontwerpster.be/creaties_trouwringen.ht... Hier hebben wij onze ringen besteld,wel in zilver maar daar word een beschermlaag over gedaan zodat deze ook mooi blijven. Ik heb 3 zirkoontjes in mijn ring en mijn vriend 2 hele kleine(voor onze 2 kindjes) en wij zijn 600 euro kwijt. Deze vrouw zit in Oud-Turnhout,is vlakbij Herentals hé!!Veel succes met je zoektocht!
Elke Stuyck in Westerlo, maakt ringen op eigen verzoek en creatie, in elk budget en anders moet je maar eens kijken bij de juweliers, die hebben veel mooie trouwringen rond die prijsklasse, zij verdelen de grootste merken, kijk wel eens rond bij verschillende juweliers, want raar maar waar, kan de prijs wel wat verschillen. Wij zijn onlangs bij Cardi in de zandstraat in herentals eens gaan kijken.Wat je ook kan doen is bij Elke Smellenbergs eens gaan kijken, die zit ook in de zandstraat, zij maakt ook allemaal unieke creaties en goedkoop, http://www.smellenbergh.be
Hoi, wij zitten met datzelfde probleem..dus ga dit wat mee volgen :)groetjes
Amici, dat merk heeft stalen ringen. Je vindt ze bij veel juweliers, en op de website staan de prijzen per ring.google maar eens op stalen ringen, en dan ga je veel vinden ;-)
Allemaal bedankt voor de tips :) Wij zijn deze namiddag bij Marijke de Busser eens gaan kijken ( Oosterwijk - Westerlo ) Was vlak bij ons en dat was de eerste Winkel die we in gedachte hadden En kijk we hebben onze trouwringen daar gevonden!! Ze zijn prachtig! Ben zo blij, zeker omdat ik van mijn toekomstige de gene mocht nemen die ik wauw vond ( was wel een 200 euro boven het budget maar ik verdiende het zei hij ) Dus ben super content!!! Weeral een zorg minder. Volgende week nog de laatste pas dag met alles er op en er aan en dan is het aftellen tot de grote dag!! Groetjes
Hoi!Voor die prijs kan ik zeker trouwringen maken!Mijn winkeltje ligt in de zandstraat te Herentals.Werkelijk alles is mogelijk. Zowel in zilver als goud.Ik hou mij aan de afgesproken prijs.Lieve groeten,Elke Van Herckwww.elkevanherck.com
ik zoek dus ook budgetvriendelijke ringen :s is niet zo eenvoudig vind ik.
Hey elke van herck ,, Wij zijn ook opzoek naar trouwringen van ongeveer 600 a 700 euro .. Liefst in het goud.. Is dit mogelijk .. We zien graag iets speciaal zowel voor de man als voor de vrouw maar aan de vrouwring mag meer fantasie zijn .. Ik zie het bv heel graag dat het blinkt :D !! Mijn vriend eerder een goude ring met precies 'kreukjes' in .. Sory ik kan het niet anders verwoorden ..Vriendelijke groeten