Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht goedkope trouwringen regio Herentals Westerlo

25-2-2012 11:06:19
Zoals de titel het al zegt, zijn wij op zoek naar goedkope trouwringen ( budget 500 tot 700 euro ) Mijn toekomstige gaat zijn ring bijna nooit dragen aangezien zijn werk. Daarom dat we niet al te duur willen gaan. Iemand een idee? Want met nog 61 dagen op de teller krijg ik stilletjes toch wat stress :s Mercikes en groetjes

Charlotte
27-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1414

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik25-2-2012 12:47:02

http://www.juweelontwerpster.be/creaties_trouwringen.ht...

Hier hebben wij onze ringen besteld,wel in zilver maar daar word een beschermlaag over gedaan zodat deze ook mooi blijven. Ik heb 3 zirkoontjes in mijn ring en mijn vriend 2 hele kleine(voor onze 2 kindjes) en wij zijn 600 euro kwijt. Deze vrouw zit in Oud-Turnhout,is vlakbij Herentals hé!!

Veel succes met je zoektocht!

stef
1-9-2012
 Meld misbruik25-2-2012 15:05:29

Elke Stuyck in Westerlo, maakt ringen op eigen verzoek en creatie, in elk budget en anders moet je maar eens kijken bij de juweliers, die hebben veel mooie trouwringen rond die prijsklasse, zij verdelen de grootste merken, kijk wel eens rond bij verschillende juweliers, want raar maar waar, kan de prijs wel wat verschillen. Wij zijn onlangs bij Cardi in de zandstraat in herentals eens gaan kijken.
Wat je ook kan doen is bij Elke Smellenbergs eens gaan kijken, die zit ook in de zandstraat, zij maakt ook allemaal unieke creaties en goedkoop, http://www.smellenbergh.be

robine
31-8-2012
 Meld misbruik25-2-2012 15:39:31

Hoi,

wij zitten met datzelfde probleem..
dus ga dit wat mee volgen :)

groetjes

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik25-2-2012 17:31:19

Amici, dat merk heeft stalen ringen. Je vindt ze bij veel juweliers, en op de website staan de prijzen per ring.
google maar eens op stalen ringen, en dan ga je veel vinden ;-)

Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik25-2-2012 19:13:19

Allemaal bedankt voor de tips :) Wij zijn deze namiddag bij Marijke de Busser eens gaan kijken ( Oosterwijk - Westerlo ) Was vlak bij ons en dat was de eerste Winkel die we in gedachte hadden En kijk we hebben onze trouwringen daar gevonden!! Ze zijn prachtig! Ben zo blij, zeker omdat ik van mijn toekomstige de gene mocht nemen die ik wauw vond ( was wel een 200 euro boven het budget maar ik verdiende het zei hij ) Dus ben super content!!! Weeral een zorg minder. Volgende week nog de laatste pas dag met alles er op en er aan en dan is het aftellen tot de grote dag!! Groetjes

Elke

Meld misbruik26-2-2012 17:26:56

Hoi!

Voor die prijs kan ik zeker trouwringen maken!
Mijn winkeltje ligt in de zandstraat te Herentals.

Werkelijk alles is mogelijk. Zowel in zilver als goud.
Ik hou mij aan de afgesproken prijs.

Lieve groeten,
Elke Van Herck

www.elkevanherck.com

tessie
28-9-2012
 Meld misbruik6-3-2012 14:33:19

ik zoek dus ook budgetvriendelijke ringen :s is niet zo eenvoudig vind ik.

christopher
6-9-2014
 Meld misbruik1-2-2014 23:22:29

Hey elke van herck ,,
Wij zijn ook opzoek naar trouwringen van ongeveer 600 a 700 euro .. Liefst in het goud.. Is dit mogelijk .. We zien graag iets speciaal zowel voor de man als voor de vrouw maar aan de vrouwring mag meer fantasie zijn .. Ik zie het bv heel graag dat het blinkt :D !! Mijn vriend eerder een goude ring met precies 'kreukjes' in .. Sory ik kan het niet anders verwoorden ..

Vriendelijke groeten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...