TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
carry
18-8-2007
|
6-8-2006 9:52:49
Hallo Greet, Wij zijn ook gaan zien, naar de slootjenshoeve en ik was er helemaal weg van!!!! Supergezellig. Maar...... Wij hadden een avondfeest van 180 man en dus viel onze droom int water. Ik zag dit opsplitsen na het avondfeest niet echt zitten omdat we met een redelijk oud publiek zitten. Maar als je met veel jongeren zit of met mensen die dit niet erg vinden om later in de schuur te gaan zitten zou ik zeggen DOEN! Het zal in ieder geval een prachtig feest worden. Met hoeveel doen jullie je avondfeest. Hebben jullie mensen die jullie achteraf specifiek uitnodigen om te komen dansen? Dan is dit verhuizen zeker geen probleem vind ik. De sfeer zal zeker eventjes breken, maar aan jullie om deze er terug zo snel mogelijk in te brengen. Voorzie dat de ouderen mensen toch wel een zitplaats hebben als je deze wil houden op het dansfeest.(wij doen ons avondfeest in Den Ast in kampenhout, ook de moeite, kijk is naar de site) Groetjes Carry
|
|
Nathalie
15-9-2007
|
6-8-2006 11:40:50
Hoi Greet,
nadat we de tip van carry hadden gelezen over de Slootjenshoeve, zijn we gisteren gaan kijken. Prachtig kader en het leek ons helemaal geen probleem om het dansfeest in de schuur te houden, daar kunnen ook een aantal tafeltjes staan voor de ouderen op het feest. Wat ons heeft doen nee zeggen tegen de slootjenshoeve, was de traiteur. Zijn kaart was behoorlijk speciaal en wat ons betrof gewoon te duur voor wat hij aanbood. We zijn thuis gekomen en hebben direct onze andere optie vastgelegd: Lindenhof in Baal (Tremelo). Heel vriendelijke uitbaatster, vorige feesten waren super in orde, betaalbaar, prachtige tuin...
Veel succes met je zoektocht!
Nathalie. 15/09/2007
|
|
Greet
2-6-2007
|
7-8-2006 10:47:15
Hi,
Bedankt voor het advies, maar we zijn er nog niet helemaal uit. We krijgen niet zo'n positieve feedback van de ouders. En zelf twijfelen we ook wel een beetje. We weten niet zo goed of we wel een dansfamilie hebben.
En eerlijk gezegd begint dat hele familie gedoe me wel een beetje tegen te steken. Wij willen vooral veel plezier met onze naaste familie en goede vrienden. We hadden het dan ook graag gezellig en intiem gehouden. Maar spijtig genoeg zijn de tantes en de nonkels in het voordeel qua hoeveelheid. Ze zijn met zo'n 80! We weten dus niet goed wat we daar mee moeten aanvangen.
Greet
|
|
carry
18-8-2007
|
7-8-2006 13:47:53
Hallo Greet, Met Carry terug hier. Wij zaten ook met dat probleem. Veel tantes en nonkels langs de kant van mn ventje, en ook bij ons waren de ouders niet zo tevreden over de slootjesnhoeve om dezelfde reden als bij u. Ik ken je gevoel en dit is echt niet fijn, als je iets ziet dat je echt graag wil maar je krijgt de andere kant niet mee is dat heel spijtig. Ook bij mij heeft het de keel uitgehangen, zelfs zover dat ik gewoon met mn ventje int buitenland wou trouwen, zonder iemand erbij! Maar ik zou mn familie en vrienden niet kunnen missen die dag! Dus ik ken je gevoel en wil je een hart onder de riem steken. Dit gaat echt wel over als je een zaal hebt gevonden waar je je allemaal goed bij voelt. Veel succes, laat iets weten als je een zaal hebt gevonden. Kijk is op de site www.denast.be is ongeveer een 25min van Berlaar een heel gezellige zaal. Kan een avondfeest worden gehouden voor 180 man. Is geen hoeve zoals de slootjenshoeve maar een oude brouwerij. Het plafond is wel zoals in een oude schuur, echt knap. Wanneer trouwen jullie?
Groetjes Carry 18-08-2007
|
|
Greet
2-6-2007
|
11-8-2006 17:14:18
Hi Carry,
Je slaagt de nagel op de kop. Komen wij heel enthousiast thuis van de slootjenshoeve en dan direct die kritische commentaar ... da's echt niet plezant. We zijn gisteren naar de Hortensiahoeve gaan kijken. Mooie zaal en mooi kader maar ook een heel mooi prijskaartje. Morgen gaan we naar Hof ter Delft en Hof ten Damme. Ik hoop dat dat iets wordt, anders zijn de feestzalen dichtbij een beetje OP en moeten we verder van huis gaan zoeken.
Ik heb ook wel het gevoel dat als de zaal gekozen is dat dan een groot deel van de stress en onenigheid weg valt.
Alleen de datum nog!? Wij zouden graag in Juni trouwen. Voordat het vakantie is. Ik zie me dat toch niet doen hoor, op vakantie gaan voor het trouwfeest! Maar we zijn flexibel qua datum. Nu denkt de familie zich te mengen in de keuze van de datum. Dat gaat ze echt niet lukken hoor. Ben ik absoluut op tegen. Ze beginnen te zagen over de blokperiode in Juni. Persoonlijk vind ik dat als je dat een jaar op voorhand weet dat je dat rustig kan inplannen in je schema. Of niet soms?
Hoe staat het met jou voorbereidingen?
Groetjes Greet Juni 2007
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|