Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie check & eerste pas kleed!

25-2-2012 20:07:34
Vandaag op pad geweest met mijn moeder om lingerie te vinden. We waren eerste naar den Inno gegaan en daar bijna al de strapless-bh's gepast maar er was nu echt geen enkele goeie bij. Uiteindelijk naar Caresse in Brasschaat gereden en daar heb ik mijn setje gevonden! De dame in die winkel is echt superlief en die weet goed wat je wil. Direct uit haar kast een setje genomen maar dat was iets te groot. Bij het tweede setje was het al beslist, het zat supergoed en was werkelijk prachtig. Dus dames die nog op zoek moeten naar lingerie, het is zeker de moeite om een lingeriespeciaalzaak binnen te stappen. Het is zijn geld meer dan waard om lingerie te kopen die van degelijke kwaliteit is. En voor wie uit de geburen van Brasschaat is, ga zeker eens zien bij Caresse, voor 130euro ben ik gesteld met mijn setje wat niet overdreven duur is denk ik.

Woensdag ga ik ook voor de eerste keer de voile van mijn kleed passen. Een vriendin van mijn tante maakt mijn kleed. Ik weet zelfs nog niet hoe het er exact gaat uitzien mijn kleedje. Op basis van een foto van wat ik graag zie maakt zij een uniek ontwerp. De eerste stap is het maken van een voile. Die voile is gemaakt uit baalkatoen en dan speldt ze die helemaal vast om zo de uiteindelijke vorm te kunnen bepalen. Ik moest zeker een goede portie fantasie meenemen om mee in te schatten hoe het er uiteindelijk uit ga zien. Met nog 4 maanden te gaan is het wel spannend hoe het verder gaat lopen. We moeten zelfs nog de stof gaan kopen enzo, sommige verklaren mij voor zot dat dat nog allemaal niet in orde is maar er is geen stress hoor. Vind het wel geweldig dat ik geen standaard productiekleedje heb

Het mag nu wel stillekes aan juni gaan worden....

Eline
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 688

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...